ماه بازار هنرمندان بافقی هفتگی شد

به گزارش بیست آمار، خبرنگاران/یزد رئیس میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان بافق اظهار داشت: ماه بازار صنایع دستی بافق به علت افزایش استقبال هنرمندان از برگزاری به صورت ماهانه، از این پس هفتگی برگزار خواهد شد.

ماه بازار هنرمندان بافقی هفتگی شد

جهت دریافت مشاوره خدمات قیمت طراحی بروشور a4 از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ بروشور های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

لیلی رنجبر با اشاره به برگزاری ماه بازار صنایع دستی بافق به صورت هفتگی، در این باره توضیح داد: ماه بازار صنایع دستی بافق به علت افزایش استقبال هنرمندان از این پس به صورت هفتگی برگزار خواهد شد.

وی یکی از اهداف برگزاری این بازارچه به صورت هفتگی را معرفی و رونق هرچه بیشتر صنایع دستی این شهرستان مطرح کرد و گفت: بازارچه صنایع دستی از این پس هر پنجشنبه از ساعت 9 تا 18 برگزار و فرصت مناسبی برای معرفی صنایع دستی و افزایش روحیه خود باوری در هنرمندان خواهد بود.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی استان یزد، رنجبر در خاتمه پته دوزی، حصیر بافی، مینای مس، گلیم بافی و سرمه دوزی را از جمله صنایع دستی شهرستان بافق اظهار داشت و اضافه کرد: البته حصیربافی از گذشته تا به امروز جزو اصلی ترین هنر مردمان بافق به شمار می رود به طوری که اقتصاد صنایع دستی این شهرستان بر پایه محصولات حصیری پایدار است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 6 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 20amar.ir شناسه مطلب: 84

به "ماه بازار هنرمندان بافقی هفتگی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماه بازار هنرمندان بافقی هفتگی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید