ماجرای ترسناک دختر شیطان

به گزارش بیست آمار، تهران (پانا) - دختری که به دلیل دیدن فیلم های ترسناک و مسائل روانی مادر خودش را به طرز وحشیانه ای به قتل رساند در فضای مجازی خبرساز شد.

ماجرای ترسناک دختر شیطان

به گزارش خبرنگاران، دادگاهی در استرالیا در حال رسیدگی به محاکمه دختری معروف به دختر شیطان است که مادرش را با بیش از 100 ضربه چاقو، به قتل رسانده است. دختر شیطان، که نام اصلی او جسیکا کامیلری است، در خصوص لحظه کشتن مادرش گفت: من مرتب او را چاقو زدم و و سرش را از جا در آوردم. جسم بی جان ریتا کامیلری 57 ساله، مادر به قتل رسیده، در راهروی آشپزخانه خانه اش پیدا شد. لازم به ذکر است جسیکا آنقدر به مادرش چاقو زده که بینی و چشم او جدا شده است. وکیل مدافع کامیلری در خصوص اینکه آیا متهم واقعا مادر خود را در ماه ژوئیه 2019 با ضربات چاقو کشته است، هیچ دفاعی ندارد.

جسیکا عاشق فیلم های ترسناک و یکی از هواداران پر و پا قرص سریال ترسناک Jeepers Creepers بود؛ که بر خالق اهریمنی گوشت خوار، متمرکز است و برای جایگزینی اعضای بدن از دست رفته اش مردم را می خورد. ظاهرا این موضوع باعث الگو دریافت دختر برای چاقوکشی وحشیانه و قتل مادرش شده است. همچنین گفته می گردد که او سابقه طولانی در بیماری روانی، خشونت و تماس های تلفنی تهدیدآمیز داشته است. معروف است که دختر شیطان مو های قربانیان خود را می گیرد، و آنقدر می کشد تا موها کنده شوند.

لازم به ذکر است؛ دادگاه هنوز در حال آنالیز این پرونده است و تا کنون حکمی برای دختر قاتل صادر نشده است.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 27 دی 1399 بروزرسانی: 27 دی 1399 گردآورنده: 20amar.ir شناسه مطلب: 798

به "ماجرای ترسناک دختر شیطان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماجرای ترسناک دختر شیطان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید