این هیولا ترسناک کدام بازیگر ایرانی است ! ، حدس بزنید

به گزارش بیست آمار، خبرنگاران: اخیرا عکسی از گریم آقای بازیگر در فضای مجازی منتشر شد که هیچ کدام از مخاطبان او را نشناختند.

این هیولا ترسناک کدام بازیگر ایرانی است ! ، حدس بزنید

سیامک صفری بازیگر سینما و تاتر است. سیامک صفری متولد 22 فروردین 1343 است. سیامک صفری دارای مدرک کارشناسی ارشد کارگردانی تئاتر است.سیامک صفری عکس جدیدی را منتشر کرد . سیامک صفری گریم سنگینی انجام داد.

به گزارش خبرنگاران ، اخیرا عکس گریم سنگین سیامک صفری در فضای مجازی منتشر شد . چهره ترسناک او در فضای مجازی کولاک کرد.

بیوگرافی سیامک صفری

نام و نام خانوادگی: سیامک صفری

زمینه فعالیت: بازیگر

تولد: 1343 تهران

ملیت: ایرانی

پیشه: بازیگر تئاتر و تلویزیون

سیامک صفری بازیگر تئاتر و تلویزیون ایرانی است. او افزون بر دو دهه فعالیت در سطح اول بازیگری تئاتر، به تدریس بازیگری تئاتر در کلاس های آموزشی نیز می پردازد. صفری دارای مدرک کارشناسی ارشد کارگردانی تئاتر است.

مصاحبه با سیامک صفری

آقای صفری علی رغم این که شما در عرصه تئاتر چه در مقام کارگردان و چه به عنوان بازیگر بسیار پرکار و فعال هستید، اما در حوزه سینما و تلویزیون، حضور کمرنگی دارید. این ناشی از علاقه شما به حوزه تئاتر است یا دلایل دیگری دارد؟

من به طور تعیین در تئاتر متمرکز هستم و بیشتر وقت من در این عرصه می گذرد. البته این بدین معنی نیست که کار تصویری نکرده باشم. مثلا در چند سال گذشته در 2 فیلم بازی کردم یکی در فیلم ماهی ها عاشق می شوند علی رفیعی و دیگری نیز در فیلم اشکان، انگشتری متبرک و چند داستان دیگر آقای شهرام مکری. در گاوصندوق نیز نام مازیار میری به عنوان کارگردان برای من خیلی مهم بود.

قبلا که سابقه همکاری با هم نداشتید؟

نه. وقتی با من تماس گرفتند رفتم و فیلمنامه را خواندم و از آن خوشم آمد ضمن این که تیم خوبی با میری کار می کردند که برای من اهمیت داشت و به من انگیزه بیشتری برای حضور در سریال گاوصندوق می داد.

منبع: رکنا
انتشار: 14 بهمن 1400 بروزرسانی: 14 بهمن 1400 گردآورنده: 20amar.ir شناسه مطلب: 1360

به "این هیولا ترسناک کدام بازیگر ایرانی است ! ، حدس بزنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این هیولا ترسناک کدام بازیگر ایرانی است ! ، حدس بزنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید