جزئیات بازگشت ریحانه پارسا به کشور

به گزارش بیست آمار، خبرنگاران:ریحانه پارسا از همین چهارشنبه در ایران حضوری پررنگ خواهد داشت!

جزئیات بازگشت ریحانه پارسا به کشور

ریحانه پارسا تا دو سال پیش جزو استعدادهای نو ظهور سینما و تلویزیون بود و بسیاری آینده درخشانی برای ریحانه پارسا قابل تصور بودند اما به یک باره همه چیز تغییر کرد. ریحانه پارسا به یکباره و در یک تصمیم عجیب به ترکیه مهاجرت کرد و ریحانه پارسا کم کم پل های پشت سرش را یک به یک خراب کرد و حالا ریحانه پارسا با گشت ارشاد به سینمای ایران باز می گردد.

گشت 3 از چهارشنبه اکران می گردد

فیلم گشت 3 به کارگردانی سعید سهیلی از روز چهارشنبه 26 آبان ماه در سینما های کشور اکران خواهد شد.

به گزارش خبرنگاران، سعید سهیلی با اعلام خبر اکران فیلم گشت ارشاد 3 بر یکی از جنجالی ترین پرونده های سینمای ایران در سال های اخیر نقطه خاتمه گذاشت.باتوجه به شرایط ریحانه پارسا مسئولان در ایران سر دوراهی گرفتار شده اند تا این فیلم با بازی ریحانه پارسا روی پرده سینما برود.

سهیلی در حالی خبر اکران فیلم جدیدش را اعلام می نماید که همین چند روز پیش مرتضی شایسته، تهیه کننده پرکار سینما و دبیر شورای صنفی نمایش از معین تکلیف فیلمی خبر داده بود که به خاطر بازی ریحانه پارسا دچار حاشیه شده و در آستانه توقیف قرار گرفته است.

بر اساس این خبر؛ خبرگزاری های هنری از قول شایسته نقل نموده بودند که قرار است جلسه ای در تهران تشکیل تا تعیین گردد با توجه به بازی ریحانه پارسا، سلبریتی تازه مهاجرت نموده ساکن ترکیه در فیلم گشت ارشاد 3، آیا جدیدترین فیلم سعید سهیلی مجوز نمایش خواهد گرفت یا نه؟

پرسشی که با توجه به استوری اخیر سعید سهیلی به نظر می رسد که به پاسخ خود دست یافته و فرجام سومین فیلم از مجموعه کمدی گشت ارشاد تعیین شده است.

منبع: رکنا
انتشار: 15 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 15 اردیبهشت 1401 گردآورنده: 20amar.ir شناسه مطلب: 1448

به "جزئیات بازگشت ریحانه پارسا به کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات بازگشت ریحانه پارسا به کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید