قطار واکسیناسیون استان مرکزی به ایستگاه متولدین 68 رسید

به گزارش بیست آمار، خبرنگاران/مرکزی رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: در تلاشیم سن دریافت واکسن را در مدت زمانی کوتاه، کاهش دهیم.

قطار واکسیناسیون استان مرکزی به ایستگاه متولدین 68 رسید

دکتر سید محمد جمالیان در این باره گفت: متولدین 1368 به پایین هم می توانند واکسن کرونای خود را دریافت نمایند.

او اضافه کرد: خوشبختانه قطار واکسیناسیون در استان سرعت خوبی به خود گرفته و در حال حاضر به ایستگاه متولدین 68 رسیده و امیدواریم با استقبال این گروه سنی، شتاب بهتری هم به خود بگیرد.

وی تاکید نمود: با توجه به اینکه این گروه سنی (32 سال) جوان و عمدتا در بازار کار مشغول هستند و بسته به نوع فعالیتشان با مردم و ارباب رجوع سر و کار دارند، توصیه می کنیم به خاطر سلامتی خود و دیگران هر چه زودتر واکسن خود را دریافت نمایند.

دکتر جمالیان در ادامه اظهار داشت: به علت راحتی و سهولت در دریافت واکسن برای گروه های سنی که عمدتا کارمند یا شاغل هستند، مراکز تجمیعی را در نوبت های عصر و بعد از ظهرها هم فعال گذاشته ایم تا مردم بتوانند بدون دغدغه واکسن های خود را تزریق نمایند .

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک بعلاوه یادآور شد: از جوانانی که مشمول دریافت واکسن می شوند انتظار داریم تا ضمن مراجعه به سایت www.salamat.gov.ir و در دست داشتن کارت ملی، هر چه سریعتر به مراکز تزریق واکسن مراجعه نمایند. البته اگر مسئله ای در ثبت نام دارند هم می توانند بدون ثبت نام به مراکز تزریق واکسن مراجعه نمایند.

وی گفت: بر اساس مطالعات و تحقیقات رسمی، تا زمانی که 70 درصد یک جامعه واکسینه نشوند، نمی توان به ایمنی جمعیتی رسید، بنابراین از تمام استان می خواهیم به دور از هرگونه نگرانی و دلهره ای هر چه سریعتر اولین واکسن موجود را تزریق و به مجموعه بهداشت و درمان استان در کنترل این بیماری یاری نمایند.

به گزارش خبرنگاران، به نقل از علوم پزشکی اراک، جمالیان در سرانجام اضافه کرد: صرف تزریق واکسن به تنهایی کافی نیست و هر کسی که حتی هر دو دوز واکسن کرونا را دریافت می نماید، باید پروتکل های بهداشتی را همچنان رعایت کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 31 شهریور 1400 بروزرسانی: 31 شهریور 1400 گردآورنده: 20amar.ir شناسه مطلب: 1222

به "قطار واکسیناسیون استان مرکزی به ایستگاه متولدین 68 رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قطار واکسیناسیون استان مرکزی به ایستگاه متولدین 68 رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید