سمپدوریا 2 - اینتر 1؛ فرصت سوزی به سبک شاگردان کونته

به گزارش بیست آمار، خبرگزاری خبرنگاران- اینتر باز هم نشان داد بدون لوکاکو چیزهای زیادی کم دارد.

سمپدوریا 2 - اینتر 1؛ فرصت سوزی به سبک شاگردان کونته

به گزارش خبرنگاران، از هفته شانزدهم رقابت های سری آ ایتالیا، امروز سمپدوریا در ورزشگاه لوئیجی فراریس میزبان اینتر بود. دو اینتری سابق، آنتونیو کاندروا و کیتا بالده توانستند سمپدوریا را 2-0 جلو بیندازند. یکی از گل ها توسط دی فرای جبران شد اما با وجود فشار زیاد، آنها پیروز نشدند بازی را به تساوی بکشانند.

در حالیکه امشب نبرد حساس دو تیم یوونتوس و میلان در ورزشگاه سن سیرو برگزار خواهد شد، اینتر می توانست با رجحان مقابل سمپدوریا موقتا راهی صدر جدول گردد، اما این اتفاق رخ نداد و آنها 1-2 و با دو گل آنتونیو کاندروا و کیتا بالده، دو بازیکن سابق خود مغلوب میزبان شدند. اینتر بازی را بهتر شروع کرد و در دقیقه هشت و روی پاس الکسیس سانچس می توانست به گل اول دست یابد، اما ضربه اشلی یانگ در آستانه ورود به دروازه توسط آئودرو مهار شد. سه دقیقه بعد اینتر صاحب یک ضربه پنالتی شده و می توانست گل اول را وارد دروازه تیم میزبان کند، اما ضربه الکسیس سانچس توسط آئودرو مهار شد و این فرصت طلایی از دست رفت، روی ریباند اشلی یانگ می توانست دروازه را باز کند، اما ضربه او به دیرک برخورد کرد.

اما در دقیقه 14 و روی ارسال آنتونیو کاندروا در موقعیت ایستگاهی بود که سمپدوریا فاصله ای تا زدن گل اول نداشت، اما ضربه سر تونلی به دیرک دروازه اینتر برخورد کرد. اما در دقیقه 22 این بار سمپدوریا با برخورد توپ به دست لائوتارو مارتینز صاحب یک ضربه پنالتی شد که کاندورا توپ را تبدیل به گل کرد و میزبان با یک گل پیش افتاد. در ادامه باز هم این سمپدوریا بود که مالک توپ و میدان بود و در دقیقه 37 این تیم باز هم به گل رسید. روی ارسال زمینی دامسگارد و غفلت مدافعان اینتر، ضربه کیتا بالده از مرکز محوطه به دست سمیر هندانوویچ خورد و وارد دروازه اینتر شد. در دقیقه 45 الکسیس سانچس بعد از گذر از دو مدافع سمپدوریا می توانست اختلاف را به حداقل برساند، اما آئودرو ضربه او را مهار کرد و نیمه نخست با رجحان 0-2 سمپدوریا به اتمام رسید.

در دقیقه 55 و روی ارسال کاندورا به دیرک دورتر بود که این بار جانکتو فرصت خوبی برای گلزنی داشت، اما ضربه او با عکس العمل سمیر هندانوویچ همراه شد. اما در دقیقه 64 اینتر اختلاف را به حداقل رساند. روی ارسال کرنر مارسلو بروزوویچ از سمت چپ، استفان دی فرای با ضربه سر پیروز شد دروازه سمپدوریا را باز کند. دقایقی بعد این بار روملو لوکاکوی تازه وارد صاحب بهترین فرصت برای زدن گل تساوی اینتر شد، اما ضربه سر تماشایی او با عکس العمل تماشایی آئودرو همراه شد. در دقیقه 83 همان حرکت تکرار شد و این بار ایوان پریشیچ می توانست گل دوم اینتر را وارد دروازه سمپدوریا کند، اما ضربه سر او دقیق نبود و از بالای دروازه به بیرون رفت. در دقایق پایانی کوشش اینتر برای گلزنی نتیجه نداد و آنها 1-2 مغلوب سمپدوریا شدند.

توضیح گل ها:

دقیقه 23، کاندروا برای سمپدوریا: با برخورد توپ به دست بارلا، داور با یاری VAR اعلام پنالتی کرد و کاندروا توپ را خلاف جهت هندانوویچ وارد دروازه کرد.

دقیقه 38، کیتا بالده برای سمپدوریا: دامزگارد پس از عبور از چند بازیکن اینتر از سمت راست توپ را به صورت زمینی به محوطه جریمه فرستاد و کیتا بالده با یک ضربه پای راست دروازه را باز کرد.

دقیقه 65، استفان دی فرای برای اینتر: روی ارسال کرنر بروزوویچ، استفان دی فرای در مقابل دروازه با ضربه سر دروازه را باز کرد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 24 بهمن 1399 بروزرسانی: 24 بهمن 1399 گردآورنده: 20amar.ir شناسه مطلب: 852

به "سمپدوریا 2 - اینتر 1؛ فرصت سوزی به سبک شاگردان کونته" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سمپدوریا 2 - اینتر 1؛ فرصت سوزی به سبک شاگردان کونته"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید