تبدیل ابرخودروی فراری توقیف شده از مجرم به خودروی پلیس!

به گزارش بیست آمار، پلیس جمهوری چک یک فراری 458 را که از مجرمان توقیف شده بود به یک خودروی گشت تبدیل کرد.

تبدیل ابرخودروی فراری توقیف شده از مجرم به خودروی پلیس!

به گزارش خبرنگاران، این ابرخودروی ایتالیایی با موتور V8 می تواند در 3.4 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر در ساعت برسد و حداکثر سرعت آن بیش از 325 کیلومتر در ساعت است.

این ابرخودروی 2011 که امروز حدود 150 هزار پوند ارزش دارد، به یکی از سریع ترین خودرو های پلیس در اروپا تبدیل شده است و مقامات می گویند که برای تعقیب سارقان و برای سرکوب مسابقات خیابانی غیرقانونی در کشور استفاده می گردد.

رنگ زدن فراری پلیس، نصب آژیر ها و چراغ های چشمک زن و نصب تمام تجهیزات لازم در داخل برای افسران به مجموع حدود 10300 پوند هزینه داشته است.

پلیس جمهوری چک در بیانیه ای اعلام نمود که این اصلاح هزینه کمتری نسبت به خرید یک خودروی گشتی اشکودا دارد، که حدود 128 کیلومتر در ساعت سرعت کمتری دارد.

پلیس گفت فراری خدمات خود را از روز دوشنبه شروع کرد و در مقابل تهاجمی ترین رانندگان در بزرگراه های چک مستقر شد.

پلیس گفت که در سال 2019 حدود 30 مورد گزارش مسابقات خیابانی غیرقانونی در کشور گزارش شده است که در آن اتومبیل های با عملکرد بالا در جاده های عمومی به سرعت بسیار بالایی می رسند که یک خودروی گشت عادی نمی تواند به طور کامل با آن رقابت کند. حالا به نظر می رسد تعداد کمی از متخلفان می توانند از چنگال این ابرخودروی فراری فرار نمایند.

پلیس می گوید فراری با ارزش ترین یا کمیاب ترین موتوری نیست که از مجرمان کشف و ضبط نموده است و می گوید در 12 ماه گذشته در مجموع 900 وسیله نقلیه را ضبط نموده است. اکثریت قریب به اتفاق خودرو هایی که توقیف می نماید فروخته می شوند و عایدی حاصل از آن برای پوشش خسارت وارده به وسیله متخلف استفاده می گردد.

پلیس چک اولین ارگانی نیست که از یک ابرخودرو به عنوان یک وسیله نقلیه گشتی استفاده می نماید، اگرچه این اولین مورد شناخته شده ای است که از خودرویی استفاده می نماید که از دست مجرمان خارج شده است.

پلیس دبی به داشتن ناوگانی از سوپراسپرت ها برای گشت زنی در جاده های آن معروفیت دارد.

منبع: فرارو
انتشار: 10 مرداد 1401 بروزرسانی: 10 مرداد 1401 گردآورنده: 20amar.ir شناسه مطلب: 1523

به "تبدیل ابرخودروی فراری توقیف شده از مجرم به خودروی پلیس!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تبدیل ابرخودروی فراری توقیف شده از مجرم به خودروی پلیس!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید