بکهام برترین هم بازی تاریخ فوتبالش را معرفی کرد

به گزارش بیست آمار، دیوید بکهام از هم تیمی سابقش در رئال مادرید به عنوان برترین بازیکنی یاد کرد که در دوران فوتبال خود، با او همبازی بوده است.

بکهام برترین هم بازی تاریخ فوتبالش را معرفی کرد

به گزارش خبرنگاران ، دیوید بکهام، اسطوره فوتبال انگلیس پس از اینکه از او پرسیده شد برترین بازیکنی که در کنارش ظاهر شده، کیست؟، همه هم تیمی های سابق خود در منچستریونایتد را نادیده گرفت و یک بازیکن دیگر را اعلام نمود!

بکهام دهه اول دوران فوتبال خود را در شیاطین سرخ گذراند و در ادامه حضور در رئال مادرید، آث میلان، لس آنجلس گلکسی و پاری سن ژرمن را تجربه کرد.

او بعلاوه 13 سال در تیم ملی انگلیس حضور داشت و 6 سال از آن را کاپیتان سه شیرها بود؛ این بدان معنا است که او در کنار بزرگان زیادی از جمله رایان گیگز، اریک کانتونا، زین الدین زیدان، رونالدو، کاکا، رونالدینیو و زلاتان ابراهیموویچ بازی نموده بود.

ایسنا به نقل از مترو گزارش داده، زمانی که از بکهام پرسیده شد که برترین بازیکن هم تیمی او کیست، تنها از یکی از آن بزرگان اجازه نام بردن داشت.

جدیدترین مطالب

زمان شروع رقابت های باشگاهی در اروپا اعلام شد

رونالدو ماجرای شب قبل از فینال جام جهانی را فاش کرد

درخواست پله از پوتین: جنگ را تمام کن!

یوفا تیم فوتبال منتخبش را معرفی کرد

بکهام در پاسخ به این سوال، زیدان را به عنوان برترین بازیکنی که با او بازی نموده معرفی کرد.

او گفت: برترین بازیکنی که تا به حال با او بازی نموده ام؟ باید زیدان را حساب نکنم چون این سوال فقط یک پاسخ دارد و وقتی زیدان در این لیست باشد یعنی فقط او می تواند برترین هم تیمی باشد.

بکهام سه سال در رئال مادرید در کنار زیدان بازی کرد و با هم قهرمان سوپرکاپ اسپانیا شدند. این تنها افتخار مشترک آنها در دوران حضور در برنابئو بود.

زیدان به طور مستمر به عنوان یکی از برترین هافبک های تهاجمی تمام دوران شناخته می گردد که در طول 18 سال دوران حرفه ای خود، قهرمان جام جهانی، لیگ قهرمانان اروپا، لالیگا و سری آ شده است. با توجه به اینکه منچستریونایتد جایی بود که بکهام پیروز ترین دوران خود را تجربه کرد، این جواب شاید تعجب آور باشد. او در دوران حضورش در شیاطین سرخ پیروز به کسب شش عنوان قهرمانی لیگ برتر، دو جام حذفی و لیگ قهرمانان اروپا شد.

کاپیتان افسانه ای انگلیس هیچگاه عشق خود را به زیدان پنهان ننموده است. در سال 2020، بکهام تصویری از این مرد فرانسوی را منتشر کرد که در آخرین بازی خود با مادرید برای تماشاگران دست تکان می داد و در توضیح عکس به او ادای احترام کرد.

بکهام در خاتمه گفت: خیلی خوش شانسم که مقابل زیزو بازی کردم، اما یکی از بزرگترین لحظات دوران حرفه ای من این است که در کنار او به عنوان هم تیمی قرار گرفتم. این لحظه در آخرین بازی او 14 سال پیش بود. او بازیکنی فوق العاده بود.

منبع: خبرکانادا
انتشار: 31 تیر 1401 بروزرسانی: 31 تیر 1401 گردآورنده: 20amar.ir شناسه مطلب: 1512

به "بکهام برترین هم بازی تاریخ فوتبالش را معرفی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بکهام برترین هم بازی تاریخ فوتبالش را معرفی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید