سازمان جهانی جهانگردی: صنعت جهانگردی برای بهبود مالی اتحادیه اروپا حیاتی است

به گزارش بیست آمار، آمار منتشره توسط شورای جهانگردی (سازمان جهانی جهانگردی)، که نماینده بخش خصوصی جهانگردی جهانی است، نقش اساسی این صنعت را در سال گذشته در بخش اقتصاد اتحادیه اروپا نشان می دهد. در طول سال 2019، مسافرت و جهانگردی مسئولیت 22.5 میلیون شغل یا 11٪ از کل نیروی کار اتحادیه اروپا را بر عهده داشت. همچنین فراوری ناخالص داخلی 1319 میلیارد یورو که برابر با 10٪ اقتصاد اتحادیه اروپا است ایجاد نموده است. در حالی که اقتصاد کلی اتحادیه اروپا تنها 1.4 درصد رشد داشته است، بخش مسافرت و جهانگردی رشد قابل توجهی 2.3 درصدی نسبت به سال قبل نشان داده است. در بزرگترین اقتصادهای اتحادیه اروپا از نظر سهم صنعت توریسم و جهانگردی به فراوری ناخالص داخلی، آلمان (347 میلیارد دلار)، ایتالیا (260 میلیارد دلار)، فرانسه (229 میلیارد دلار) و اسپانیا (198 میلیارد دلار) قرار دارند.

سازمان جهانی جهانگردی: صنعت جهانگردی برای بهبود مالی اتحادیه اروپا حیاتی است

با ما سفر کنید و با تور ارزان اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

گلوریا گوارا، رئیس و مدیر عامل سازمان دنیای گردشگری، عنوان نموده است که : گزارش اثرات مالی نشان می دهد که بخش سفر و دنیاگردی سال گذشته چقدر در اقتصاد اتحادیه اروپا بوده است.

تحلیل ما تأکید می نماید که بخش توریسم و دنیاگردی در تقویت اقتصاد اتحادیه اروپا، ایجاد مشاغل جدید و بازگرداندن بازدید نمایندگان، تأثیر مثبت دومینوگونه ای در سراسر این قاره از اهمیت زیادی برخوردار خواهد بود. تا آن موقع بسیار مهم است که همه دولتها در سراسر اتحادیه اروپا برای محافظت از بخشی که ستون فقرات اقتصاد اروپا و دنیای است، یاری نمایند. این در حالی است که در حال حاضر 75 میلیون شغل مرتبط با گردشگری در سطح دنیا در معرض نابودی قرار گرفته اند.

صنعت گردشگری سومین بخش برتر اقتصاد دنیای از نظر رشد فراوری ناخالص داخلی به حساب می آید. آمار نشان می دهد که سهم 10٪ از فراوری ناخالص داخلی دنیای بر عهده صنعت گردشگری است.

منبع: گردشبان
انتشار: 3 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 20amar.ir شناسه مطلب: 386

به "سازمان جهانی جهانگردی: صنعت جهانگردی برای بهبود مالی اتحادیه اروپا حیاتی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سازمان جهانی جهانگردی: صنعت جهانگردی برای بهبود مالی اتحادیه اروپا حیاتی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید