روسیه: امیدواریم نهادهای دولتی آمریکا بدون هیچ مسئله ای به کارشان ادامه دهند

به گزارش بیست آمار، خبرنگاران : یک منبع در وزارت امور خارجه روسیه امروز پنج شنبه به اسپوتنیک گفت: روسیه امیدوار است که همه سازمان های دولتی آمریکا بدون هیچ مسئله ای در میان عدم اطمینان طولانی درباره نتیجه انتخابات ریاست جمهوری به کار خود ادامه دهند.

روسیه: امیدواریم نهادهای دولتی آمریکا بدون هیچ مسئله ای به کارشان ادامه دهند

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا، خبرگزاری اسپوتنیک اظهار داشت، انتخابات روز سه شنبه برگزار گردید، اما تعدادی از مردم به وسیله رای گیری پستی زودتر رأی داده بودند. چندین ایالت کلیدی هنوز در حال شمارش آرا هستند و فعلاً نمی توان برنده را با قطعیت اظهار داشت.

این منبع در وزارت خارجه روسیه همچنین اظهار کرد: آنها هنوز هم در حال شمارش آرا هستند اما همه چیز ادامه دارد و ما باید در شورای امنیت و در سازمان ملل متحد با هم کار کنیم. در هر حالت سازمان های دولتی، پنتاگون، سیا، وزارت امور خارجه باید به کار خود ادامه دهند. آنها باید انتقال قدرت سازمان یافته ای داشته باشند تا مسئله ای پیش نیاید تا دستگاه های دولتی بتوانند کار نمایند.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 18 آذر 1399 بروزرسانی: 18 آذر 1399 گردآورنده: 20amar.ir شناسه مطلب: 726

به "روسیه: امیدواریم نهادهای دولتی آمریکا بدون هیچ مسئله ای به کارشان ادامه دهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روسیه: امیدواریم نهادهای دولتی آمریکا بدون هیچ مسئله ای به کارشان ادامه دهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید