دانشگاه فرهنگیان خراسان شمالی آغازگر طرح ملی مهارت افزایی می گردد

به گزارش بیست آمار، رئیس سازمان فنی و حرفه ای گفت: خراسان شمالی را به عنوان پایلوت اجرای طرح ملی مهارت آموزی ویژه دانشگاه فرهنگیان معرفی می کنیم تا از این طریق سهم مهارت در آموزش را به 50 درصد ارتقا دهیم.

دانشگاه فرهنگیان خراسان شمالی آغازگر طرح ملی مهارت افزایی می گردد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، علی اوسط هاشمی، رئیس سازمان فنی و حرفه ای در شورای مهارت خراسان شمالی گفت: دانشجویان و معلمان باید قبل از فارغ التحصیلی مهارت های لازم را کسب نمایند تا وقتی عنوان معلمی به آنان اطلاق می گردد با این عنوان سر کار حضور یابند.

رئیس سازمان فنی و حرفه ای بیان نمود: رشته اصلی در آموزش و پرورش دیگر رشته های تجربی و ریاضی نخواهد بود بلکه مهارت است؛ مهارتی که با استعداد و پتانسیل هر شخصی تناسب داشته باشد.

وی با تاکید بر اینکه نگاه جامعه را باید به سمت مهارت آموزی سوق داد، اضافه کرد: تا کنون همه به دنبال کسب علم و دانش بودند و از فرا دریافت مهارت غافل شدند اما اکنون عصر مهارت است تا بتوان از شرایط سخت بیرون رفت.

هاشمی بیان داشت: خراسان شمالی را به عنوان پایلوت اجرای طرح ملی مهارت آموزی ویژه دانشگاه فرهنگیان معرفی می کنیم تا از این طریق سهم مهارت در آموزش را به 50 درصد ارتقا دهیم.

رئیس سازمان فنی و حرفه ای کشور گفت: تدریس چند واحد درس مهارتی در دانشگاه های خراسان شمالی، ایجاد شهرک مهارت و تحت پوشش مهارت قرار دریافت 80 روستای استان از جمله پیشنهاداتی است که در این استان به عنوان پایلوت کشوری می توان اجرا کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 30 آبان 1399 بروزرسانی: 30 آبان 1399 گردآورنده: 20amar.ir شناسه مطلب: 690

به "دانشگاه فرهنگیان خراسان شمالی آغازگر طرح ملی مهارت افزایی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشگاه فرهنگیان خراسان شمالی آغازگر طرح ملی مهارت افزایی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید