خروج یونان از منطقه یورو راه چاره بهتری است

به گزارش بیست آمار، خبرنگاران: حزب لیبرال دموکرات آلمان با اعطای بسته نجات سوم به یونان مخالفت نموده و ضمن هشدار درباره بسته های نجات چهارم و پنجم و ششمی که پیامد آن باید به یونان داده گردد، خروج این کشور از منطقه یورو را راه حل بهتری دانست.

خروج یونان از منطقه یورو راه چاره بهتری است

سفر با تور ارزان یونان را از دست ندهید و از نزدیک با سرزمین اسطوره های باستانی آشنا شوید و شهرهای سانتورینی، آتن و میکونوس را ببینید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، کریستین لیندنر رئیس حزب لیبرال دموکرات آلمان در تبادل نظر با نشریه فوکوس، بعد از توافق اخیر رهبران حوزه یورو با آتن بر سر بسته نجات مالی دیگری برای یونان همچنان خروج این کشور از منطقه یورو را راه حل بهتری دانست.

این سیاستمداربلند پایه آلمانی خارج نشدن یونان از منطقه یورو و بسته نجات سوم برای این کشور را همراه با خطرات مالی و مالی برای آلمان دانسته و از وزیر دارایی آلمان درخواست کرد که هزینه های مصرفی را کاهش داده و یک رویکرد رشد مالی را شروع کند. وزیر دارایی آلمان موظف است در سیاست داخلی آلمان عواقب و خطرات تصمیمات نشست ها را روشن کند.

وی خروج یونان از منطقه یورو و تجدید ساختار بدهی های این کشور را راه بهتری دانسته و توضیح داد که وقتی مردم یونان و دولت این کشور اجرای اصلاحات را رد کردند باید حالا این فرایند در پیش گرفته گردد که هیچ اصلاحات و هیچ بسته یاریی وجود نداشته باشد.

لیندنر اضافه نمود: همه چیز حاکی از آن است که به دنبال یک بسته نجات سوم قبل از انتخابات پارلمانی آلمان یک بسته نجات چهارم و پس از آن یک بسته نجات پنجم و ششم هم وجود خواهد داشت.

رهبران اروپایی هفته گذشته به اتفاق آرا با طرح نجات مالی 3ساله ای به آتن به ارزش 86 میلیارد یورو موافقت کردند که به ازای اعطای این یاری مالی، دولت یونان نیز متعهد به اجرای اصلاحات مالی از جمله اصلاح قوانین کار، سیستم بازنشستگی و مالیات بر ارزش اضافه نموده خواهد شد.

این در حالی است که مردم یونان چندی پیش در یک همه پرسی به سیاست های ریاضتی تحمیلی از طرف وام دهندگان بین المللی نه گفته بودند.

پ

منبع: تسنیم
انتشار: 14 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 20amar.ir شناسه مطلب: 344

به "خروج یونان از منطقه یورو راه چاره بهتری است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خروج یونان از منطقه یورو راه چاره بهتری است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید