خداحافظی غیرمنتظره از استقلال با قلم قرمز قلعه نویی؟ ، تاوان سنگین یک آبی پوش با یک طلسم عجیب

به گزارش بیست آمار، حسین حسینی که سومین کلین شیت ایران در جام جهانی را ثبت کرد، حالا به اردو دعوت نشده است.

خداحافظی غیرمنتظره از استقلال با قلم قرمز قلعه نویی؟ ، تاوان سنگین یک آبی پوش با یک طلسم عجیب

خبرنگاران آنلاین - بهروز رسایلی

یکی از سقوط آزادهای چشمگیر فوتبال ایران را باید به نام حسین حسینی نوشت؛ گلری که نمایش ضعیفش در هفته های انتهای فصل بیست ودوم با انتقاد گسترده طرفداران استقلال همراه شده و حتی کار را به جنگ، جدل، ناله و نفرین کشانده است. تیم ملی فوتبال ایران در حالی راهی تورنمنت کافا می گردد که نامی از حسینی در لیست نهایی امیر قلعه نویی به چشم نمی خورد. شاید این خودش بزرگ ترین گواه در خصوص نزول کیفی کاپیتان آبی ها باشد.

از کلین شیت تاریخی تا خط خوردن

اگرچه حسینی یک خاطره بسیار تلخ در جام جهانی دارد و با ورود به زمین به جای علیرضا بیرانوند مصدوم 6گل از تیم ملی انگلستان دریافت کرد اما او چند روز بعد پیروز به ثبت یک کلین شیت تاریخی شد. تیم ملی ایران روز چهارم آذر در دومین بازی مرحله گروهی جام جهانی 2بر صفر ولز را شکست داد و به این ترتیب سومین کلین شیت تاریخ فوتبال کشور در این مسابقات به ثبت رسید. 2مرتبه قبلی علیرضا حقیقی در برابر نیجریه و علیرضا بیرانوند مقابل مراکش گل نخورده بودند و حسینی به عنوان نخستین گلر استقلالی پیروز به کسب این تجربه شد. او در بازی با ولز حداقل یک سیو خوب داشت و بعدتر وقتی بیرانوند در ملاقات با آمریکا نتوانست دروازه تیم ملی را بسته نگه دارد، انتقادهایی هم از کارلوس کی روش به عمل آمد مبنی بر اینکه در آن بازی هم باید به حسینی اعتماد می کرد. در هر صورت اما همین که سرمربی پرتغالی در آن مقطع حسینی را به امیر عابدزاده ترجیح داده بود، نشان از کیفیت گلر استقلال در پاییز سال گذشته دارد.

وقتی همه چیز به هم ریخت

از آن موقع به بعد اما روزگار به حسینی روی خوش نشان نداد. استقلال در لیگ و جام حذفی عنوان قهرمانی را از دست داد و در هر 2تورنمنت، حسینی جزو مقصران شناخته شد. به طور معین 2شکست آبی ها در برابر پرسپولیس در دربی لیگ و حذفی به شدت برای کاپیتان گران تمام شد. او طلسم عجیبی مقابل رقیب دیرینه دارد و هرگز پیروز به شکست پرسپولیس در وقت های عادی و اضافی نشده است. سنگینی این طلسم زمانی بر دوش حسینی بیشتر شد که گلر آبی ها در 2شهرآورد اخیر هم نتوانست کار خاصی انجام بدهد و نهایتا استقلال با 2شکست تلخ، 2جام را از دست داد. حسینی روی گل خورده از عیسی آل کثیر در بازی لیگی چندان مقصر نبود، اما روی 2گلی که در دربی حذفی از مهدی ترابی و مخصوصا امید عالیشاه دریافت کرد، می توانست عملکرد بهتری داشته باشد. به همین علت هم هجمه های زیادی علیه او شکل گرفت و نهایتا از لیست تیم ملی در مسابقات خردادماه خط خورد.

خداحافظی از استقلال؟

دوری از تیم ملی اما تنها تاوانی نیست که نزول فنی حسینی برای او به همراه دارد. این روزها بسیاری از طرفداران استقلال عقیده دارند دوران این دروازه بان در قفس توری آبی ها انتها یافته و باشگاه به طور جدی باید دنبال گلر تازه باشد. طی سال های گذشته هرازگاهی از این حرف ها وجود داشته، اما الان جو خیلی سنگین تر شده و حتی شایعاتی در خصوص توافق استقلال با محمدرضا اخباری، گلر تراکتور به گوش می رسد. همه اینها در خصوص سنگربانی است که پارسال قاطعانه فاتح دستکش طلایی لیگ برتر شد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 23 خرداد 1402 بروزرسانی: 23 خرداد 1402 گردآورنده: 20amar.ir شناسه مطلب: 1673

به "خداحافظی غیرمنتظره از استقلال با قلم قرمز قلعه نویی؟ ، تاوان سنگین یک آبی پوش با یک طلسم عجیب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خداحافظی غیرمنتظره از استقلال با قلم قرمز قلعه نویی؟ ، تاوان سنگین یک آبی پوش با یک طلسم عجیب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید