خبرنگاران پخش سریال حورا از شبکه سه و بازپخش یادداشت های کودکی در نسیم

به گزارش بیست آمار، تهران- خبرنگاران- سریال حورا به کارگردانی رضا کمالی از شبکه سه سیما پخش و مجموعه تلویزیونی یاداشت های کودکی به کارگردانی پریسا بخت آور نیز از شبکه نسیم از امشب (14 فروردین) بازپخش می شود.

خبرنگاران پخش سریال حورا از شبکه سه و بازپخش یادداشت های کودکی در نسیم

به گزارش خبرنگاران از روابط عمومی سیما، سریال حورا از امشب 14 فروردین ماه روی آنتن شبکه سه سیما می رود.

در این سریال فاطمه گودرزی، ایرج نوذری، مهروز ناصر شریف، عرفان ابراهیمی و مرجان قمری به همراه تعداد دیگری از بازیگران جوان ایفای نقش کرده اند. سریال حورا در 10 قسمت از امشب، ساعت 20:45 از شبکه سه پخش خواهد شد؛ زمان بازپخش و تکرار این سریال نیز ساعت 1:15 و 14:30 روز بعد است.

یادداشت های کودکی در قاب نسیم

مجموعه تلویزیونی یاداشت های کودکی به کارگردانی پریسا بخت آور از شبکه نسیم بازپخش می شود. این مجموعه نمایشی خاطره انگیز که جزو اولین سریال های ویژه ماه مبارک رمضان بوده به کارگردانی پریسا بخت آور و نویسندگی اصغر فرهادی در سال 1380 تولید شده است.

سریال روایت خان بابا و ربابه سرایدار خانه آقابزرگ است که از جوانی در این خانه خدمت می کردند و حال که به سن پیری رسیده اند، اهالی خانه دیگر سری به آنها نمی زنند. یک روز قبل از ماه رمضان حمید، یکی از نوه های آقابزرگ، به خانه آنها می آید و داستان از اینجا آغاز می شود.

در این مجموعه که زنده یاد سیروس گرجستانی، احمد قدکچیان و حمیده خیرآبادی بازی می کردند، هنرمندانی همچون مهرانه مهین ترابی، رامین ناصر نصیر، امیر نوری و... نیز نقش آفرینی داشته اند.

یادداشت های کودکی از شنبه 14 فروردین ماه هر شب ساعت20 از شبکه نسیم روی آنتن می رود.

میشه که بشه از امشب روی آنتن می رود

برنامه میشه که بشه در ساختار ریالیتی شو (مسابقه مستند) تولید مشترک شبکه نسیم و دانشگاه صداوسیما از امشب روی آنتن شبکه نسیم می رود.

برنامه میشه که بشه در ساختار ریالیتی شو، تولید مشترک شبکه نسیم و دانشگاه صداوسیما به تهیه کنندگی تولید دانشجویی دانشگاه صداوسیما(شعیب حسینی)، با طرحی از کامران سیف الله(مجری طرح) و کارگردانی سید عماد کریمی فرد است که از امشب شنبه 14 فروردین ساعت 22:15 روی آنتن شبکه نسیم می رود.

در هر قسمت از برنامه میشه که بشه سه جوان به تجربه یک شغل مشغول می شوند که در جهت این تجربیات اتفاقات و لحظات دیدنی خلق می شوند.

فصل اول این برنامه در 13 قسمت 25 الی 30 دقیقه ای تهیه و تولید شده است؛ میشه که بشه در حوزه تجربه گرایی مشاغل تولید شده است و در این 13 قسمت مشاغلی چون شیشه شویی برج، چوپانی، زنبورداری، بدلکاری و... از جمله مشاغلی هستند که تجربه خواهند شد.

منبع: ایرنا
انتشار: 1 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 1 اردیبهشت 1400 گردآورنده: 20amar.ir شناسه مطلب: 990

به "خبرنگاران پخش سریال حورا از شبکه سه و بازپخش یادداشت های کودکی در نسیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران پخش سریال حورا از شبکه سه و بازپخش یادداشت های کودکی در نسیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید