بغض های فلور نظری در اوج احساس

به گزارش بیست آمار، خبرنگاران: فلور نظری، در توصیف مهر مادری اش گفت: من در ارتباط با دیگران، دنبال ترازو گذاشتن نیستم که یک کیلو محبت نموده ام و باید یک کیلو محبت ببینم. در عالم مادری هم، من عاشق بچه ام و اگر بچه دار نمی شدم، حتما از پرورشگاه بچه می آوردم.

بغض های فلور نظری در اوج احساس

فلور نظری زاده 1 بهمن 1347است . فلور نظری بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون ایران است.فلور نظری فارغ التحصیل رشته مدیریت در مقطع کارشناسی است. فلور نظری دارای مدرک بازیگری از دانشگاه سوره نیز می باشد. فلور نظری متاهل و دارای یک فرزند پسر به نام شروین می باشد.

به گزارش خبرنگاران، فلور نظری، بازیگر تلویزیون، شب گذشته (آدینه یکم بهمن) مهمان برنامه مهربانو بود و از مهر مادری گفت.

او در شروع گفت وگویش، درباره مادر و مادربزرگش گفت: خاطرات خیلی خوبی از مادربزرگ عزیزم دارم که خدا رحمتش کند. من کل سه ماه تابستان را در گیلان بودم. مادربزرگم یک خانه خیلی بزرگ با فضایی سبز داشت و من در مدرسه می گفتم مادرم در پارک زندگی می نماید.

نظری ادامه داد: اخلاقم این است که مادرها برایم خیلی مهم هستند. مادربزرگم خیلی نازنین و همواره در حال صلح و صفا دادن فامیل و اقوام بود. خیلی مهربان و باصفا بود و خیلی راحت گذشت می کرد. وقتی او از جهان رفت، خیلی بد شد و توازن خانواده به هم ریخت. بعد هم از مادر خودم خاطرات خوبی زیادی دارم و در واقع هر چه در زندگی دارم، از مادرم است.

این بازیگر، در حالی که بغض نموده بود درباره خاطرات مادرانه خود گفت: من بچه خیلی دوست داشتم، وقتی پسرم به جهان آمد، هم زمان دانشجو بودم. باورتان نمی گردد وقتی مریض می شد، من امتحان داشتم، پاشویه اش می کردم و خودم هم طاقت نمی آوردم و حالم بد می شد اما درسم را خواندم. عاشق بچه ام هستم و احساس می کنم عشقی که مادربزرگم و مادرم به من داده اند، من هم به پسرم می دهم.

او ادامه داد: همواره احساس می کنم پسرم هیچ وظیفه ای ندارد که کارهای مرا جبران کند، چون من با عشق این کار را نموده ام و اصولا آدمی هستم که دنبال جبران نیستم. من اگر کسی را دوست داشته باشم، دنبال ترازو گذاشتن نیستم که یک کیلو محبت نموده ام و باید یک کیلو محبت ببینم! من عاشق بچه ام و اگر بچه دار نمی شدم، حتما از پرورشگاه بچه می آوردم. تماشا قد کشیدن بچه خیلی مجذوب کننده است و آدم مقیاس کوچکی از خلق شدن را می بیند.

نظری اضافه نمود: مادر بودن سخت اما شیرین است. هر لحظه که بچه ات را می بینی، خدا را شکر می کنی به این مقام رسیده ای و مادر چنین بچه ای هستی.

منبع: خبرآنلاین

منبع: رکنا
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: 20amar.ir شناسه مطلب: 1487

به "بغض های فلور نظری در اوج احساس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بغض های فلور نظری در اوج احساس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید