جدیدترین شیرآلات ساختمانی که در قرن جدید پیش رو خواهید داشت

به گزارش بیست آمار، هنگامی که به بازار فروش شیرآلات ساختمانی مراجعه می کنید این محصول را می توانید در برندهای متنوع خارجی و ایرانی بیابید، شیر قهرمان و شیر شایان از برندهایی هستند که در ایران فراوری می شوند و از کیفیت بسیار بالایی برخوردارند. همچنین شیرآلات KWC که ساخت کشور سوئیس می باشد، اکنون در ایران دارای نمایندگی است و خط فراوری آن تحت لیسانس سوئیس محصولات متنوعی از جمله شیر توکار را فراوری می کند.

جدیدترین شیرآلات ساختمانی که در قرن جدید پیش رو خواهید داشت

جهت دریافت خدمات پتینه نقاشی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگاران، بنابر اعلام شرکت اپال نما، شیرآلات ساختمانی و بهداشتی از آن دسته محصولاتی هستند که از گذشته تا به امروز تغییرات عمده ای در ساختارشان پدید آمده و شاید در آینده نیز با شیرآلاتی روبرو شوید که ساختارشان با شیرآلات فعلی تفاوت های چشمگیری پیدا نموده باشد. ما در این مطلب به آنالیز بیشتر سه برند معتبر ایرانی این محصول که جزء پرفروش ترین برند شیر به شمار می آیند پرداخته و درباره بعضی از مدل های آن مانند شیر توکار اطلاعاتی را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

واژه شیر از کجا آمده است؟

همان طور که می دانید شیر سلطان جنگل و نماد قدرت است به همین منظور بالای سردرها، دروازه ها و .. از نماد شیر استفاده می شد. همچنین در بسیاری از محلات و یا میدان های مرکزی شهر یا روستا حوضچه هایی برای برداشتن آب طراحی شده بود که از دهان شیر آب بیرون می ریخت. همین مورد باعث شد که بعدها نام شیر بر ابزاری که با باز و بسته کردن آن می توانستند از آب استفاده نمایند، گذاشته گردد. این محصول که تاریخچه ای قدیمی دارد در زبان انگلیسی faucet یا sanitary taps نامیده شده است. در حال حاضر با استفاده از شیرآلاتی که در بازار موجود است نه تنها می توان از آب راحت تر استفاده کرد بلکه این محصول یاری می نماید تا در حدود زیادی در مصرف آب صرفه جویی گردد. ضمن آن که در گذشته شیرآلاتی که ساخته می شدند قابلیت مخلوط کردن آب سرد و گرم را نداشتند اما اکنون این محصول از قابلیت های متنوعی برخوردار است و امید می رود که در آینده در طراحی و ساختارشان قابلیت ها و ظرافت های متنوع دیگری به کار گرفته گردد.

پرفروش ترین برند شیر در بازار ایران کدامند؟

شیر قهرمان

قهرمان نیک جو در سال 1359 کارخانه فراوری شیرآلات قهرمان را در ایران راه اندازی کرد و از آن موقع تا به امروز محصولات بی نظیری را در این حوزه ارائه نموده که اکنون کمتر کسی است که نام شیر قهرمان را نشنیده باشد زیرا این برند جزء پیشتازان این صنعت در ایران به شمار می آید.

کارخانه شیر قهرمان علاوه بر فراوری شیرآلات بهداشتی، در مورد فراوری شیرآلات ساختمانی و لوازم و تجهیزات مورد احتیاج برای حمام و .. نیز فعالیت دارد و در سال های اخیر توانسته با بهره گیری از نیروهای متخصص و همچنین استفاده از تجهیزات مکانیکی و الکترونیکی که بخشی از آن ها از کشورهای اسپانیا و آلمان تهیه می گردد، محصولات با کیفیت تر و زیباتری را فراوری نماید و استانداردهای بین المللی را دریافت نماید.

شیرآلات KWC

برند کی دبلیو سی نیز یکی از پرفروش ترین برند شیر در ایران به شمار می آید. این برند ابتدا فعالیت های هنری داشت و محصولاتی هنری را فراوری می کرد اما پس از فوت بنیان گذار کی دیبلو سی مهندسی به نام لوگینبول مدیریت شرکت کی دبلیو سی را بر عهده گرفت و سعی کرد خط فراوری شیرآلات KWC را راه اندازی نماید. پس از آن خط فراوری محصولات این شرکت در امریکا، آلمان و ایتالیا هم راه اندازی شد و بستری فراهم شد تا فراوریات بی نظیر این شرکت در کشورهای مختلف جهان شناخته گردد و مورد استفاده قرار گیرد.

از مهمترین فراوریات برند کی دبلیو سی می توان به شیر توکار اشاره نمود که محصولی منحصر بفرد در حوزه شیرآلات بهداشتی به شمار می آید.

شیر توکار

یکی از محصولات خاص برند شیر کی دبلیو سی، شیر توکار می باشد که با استفاده از تکنولوژی خاصی فراوری شده و تمامی اتصالات آن داخل دیوار قرار می گیرد و کاربران می توانند در حمام و سرویس بهداشتی های کوچک و عظیم از این نوع شیر استفاده نمایند. شاید نام شیر توکار این ذهنیت را به وجود آورد که در صورت بروز مشکل ممکن است جایگزینی و تعمیر آن سخت باشد در حالی که اینگونه نیست و با توجه به این مورد که تمام قطعات شیر توکار قابل دسترس و تعویض است بنابراین می توان از آن برای سرویس بهداشتی های ساده تا لوکس استفاده کرد.

شیر شایان

هنگامی که صحبت از پرفروش ترین برند شیر می گردد، می توان به برند شیر شایان اشاره نمود. فراوری شیرآلات بهداشتی و ساختمانی شایان نیز در ایران دارای سابقه 30 ساله است و این شرکت در طی مدت فعالیت خود توانسته مدل های متنوع این محصول از قبیل شیرآلات اهرمی، شیرآلات کلاسیک و .. را با توجه به کاربری آسان و همچنین با در نظر دریافت استانداردهای معتبر جهانی فراوری نماید. همچنین شرکت شیر شایان توانسته ضمن برآورده کردن احتیاج بازار داخلی، محصولات خود را به کشورهای همسایه نیز صادر نماید. از مهمترین ویژگی فراوریات شیر شایان می توان به قیمت مناسب آن اشاره نمود که متناسب با توان خرید مصرف نمایندگان مختلف ارائه شده است.

برای اطلاعات بیشتر می توانید به سایت اپال نما به آدرس opalnama.com مراجعه نمایید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 2 خرداد 1400 بروزرسانی: 2 خرداد 1400 گردآورنده: 20amar.ir شناسه مطلب: 1045

به "جدیدترین شیرآلات ساختمانی که در قرن جدید پیش رو خواهید داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدیدترین شیرآلات ساختمانی که در قرن جدید پیش رو خواهید داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید