ترکیب احتمالی استقلال در مصاف با پیکان، تغییرات مهم فرهاد نسبت به بازی دربی

به گزارش بیست آمار، استقلال امشب در حالی به مصاف پیکان می رود با یک پیروزی مهم می تواند گام بلندی به سوی قهرمانی بردارد.

ترکیب احتمالی استقلال در مصاف با پیکان، تغییرات مهم فرهاد نسبت به بازی دربی

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، شاگردان فرهاد مجیدی امشب در نخستین بازی رسمی خود در سال نو از ساعت 20:45 دقیقه در استادیوم آزادی تهران میزبان پیکانی ها هستند.

صدرنشین 55 امتیازی لیگ امشب درحالی به مصاف پیکان می رود که هنوز هیچ شکستی در کارنامه این فصل آبی ها دیده نمی گردد. تیم مجیدی در صورت رجحان در این ملاقات علاوه بر رکور شکست ناپذیری خود در لیگ برتر با توجه به تساوی روز گذشته پرسپولیس فاصله خود را با تیم دوم جدول به 8 امتیاز رسانده و با این اختلاف گام بلندی به سوی قهرمانی برخواهند داشت.

ر طرف دیگر پیکانی های 32 امتیازی که در جام حذفی حریف سرسختی برای آبی ها بودند، درصورت پیروزی در این ملاقات به جمع پنج تیم برتر لیگ اضافه می شوند، به همین علت انگیزه های زیادی برای این بازی دارند.

در بازی امشب مطابق معمول بیشتر ملاقاتهای این فصل، حسین حسینی که سال جاری عملکرد خیره کننده ای داشته، با تصمیم فرهاد مجیدی در درون دروازه آبی پوشان مرکز قرار بگیرد. در خط دفاعی رافائل داسیلوا با نمایش های رضایت بخش خود احتمالاً در کنار عارف غلامی و دانشگر به میدان خواهد رفت.

مهدی مهدی پور، زبیر نیک نفس و حسین زاده به احتمال فراوان کمربندی میانی استقلال را تشکیل خواهند داد. در سمت راست احتمالاً صالح حردانی مهره ترجیحی فرهاد نسبت به وریا غفوری باشد و جعفر سلمانی هم در سمت چپ حضور خواهد داشت.

در خط حمله هم رودی ژستد بعداز گلزنی در دربی به ترکیب اصلی باز خواهد گشت تا زوج کوین یامگا زوج در فاز هجومی باشد.

ترکیب احتمالی استقلال برابر پیکان

حسین حسینی، رافائل داسیلوا، عارف غلامی، صالح حردانی، جعفر سلمانی، عزیزبک آمانوف، مهدی مهدی پور، زبیر نیک نفس، رودی ژستد، امیرحسین حسین زاده و کوین یامگا.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 19 خرداد 1401 بروزرسانی: 19 خرداد 1401 گردآورنده: 20amar.ir شناسه مطلب: 1474

به "ترکیب احتمالی استقلال در مصاف با پیکان، تغییرات مهم فرهاد نسبت به بازی دربی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترکیب احتمالی استقلال در مصاف با پیکان، تغییرات مهم فرهاد نسبت به بازی دربی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید