برنامه فوق فشرده برای پورتو و طارمی تا بازی برگشت با یوونتوس

به گزارش بیست آمار، به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال پورتو پرتغال در حال حاضر در سه رقابت معتبر حضور دارد و در هر کدام از این رقابت ها خودش را به عنوان مدعی نشان داده است. لیگ پرتغال، جام حذفی پرتغال و لیگ قهرمانان اروپا سه رویدادی است که پورتو در آن حضور دارد و همین مسئله باعث فشردگی برنامه پورتو ظرف 15 روز شده است.

برنامه فوق فشرده برای پورتو و طارمی تا بازی برگشت با یوونتوس

پورتو چهارشنبه گذشته در ملاقات رفت لیگ قهرمانان اروپا پیروز شد برابر یوونتوس با نتیجه 2 بر یک پیروز گردد. این تیم در هفته بیستم لیگ پرتغال، روز دوشنبه این هفته (4 اسفند) به مصاف ماریتیمو می رود؛ تیمی که امیر عابدزاده و علی علیپور دو بازیکن ایرانی را در اختیار دارد.

پورتو بامداد 10 اسفند در ملاقاتی حساس با اسپورتینگ لیسبون تیم صدرنشین لیگ پرتغال بازی می نماید که نتیجه این مسابقه اهمیت زیادی در معین معادلات قهرمانی در این رقابت ها دارد.

یاران طارمی 13 اسفند در دیگر بازی حساس خود و این بار در جام حذفی باید به مصاف براگا برود. این مسابقه در چارچوب ملاقات برگشت مرحله نیمه نهایی جام حذفی برگزار می گردد و پورتو در صورت پیروزیت در این مسابقه راهی فینال می گردد. تقابل دو تیم در بازی رفت، با تساوی یک - یک انتها یافته بود.

طبق برنامه اعلام شده، پورتو 17 اسفند باید مجدداً در لیگ پرتغال به مصاف تیم ژیل ویسنته برود؛ در حالی که روز 19 اسفند در تورین ایتالیا میهمان تیم یوونتوس در چارچوب ملاقات برگشت لیگ قهرمانان اروپا است.

هنوز معین نیست که آیا ملاقات پورتو با ژیل ویسنته به خاطر بازی برگشت با یوونتوس لغو می گردد یا خیر اما در صورت پابرجا بودن این برنامه، پورتو به طور میانگین هر سه روز یک بار در سه رقابت مختلف به میدان می رود.

هفته بیستم لیگ پرتغال ؛ 4 اسفند

پورتو - ماریتیمو؛ ساعت 22:30

هفته بیست و یکم لیگ پرتغال؛ 10 اسفند

پورتو - اسپورتینگ لیسبون؛ ساعت 00:00

نیمه نهایی جام حذفی پرتغال؛ 13 اسفند

پورتو - براگا؛ ساعت 23:45

هفته بیست و دوم لیگ پرتغال؛ 17 اسفند

پورتو -ژیل ویسنته؛ ساعت 19:30

یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا؛ 19 اسفند

پورتو - یوونتوس؛ ساعت 23:30

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 فروردین 1400 بروزرسانی: 3 فروردین 1400 گردآورنده: 20amar.ir شناسه مطلب: 935

به "برنامه فوق فشرده برای پورتو و طارمی تا بازی برگشت با یوونتوس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه فوق فشرده برای پورتو و طارمی تا بازی برگشت با یوونتوس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید