خبر بد برای اریکسن پس از 4 ماه خانه نشینی

به گزارش بیست آمار، امیدهای ستاره دانمارکی تیم فوتبال اینتر برای بازگشت به جمع هم تیمی هایش بر باد رفت.

خبر بد برای اریکسن پس از 4 ماه خانه نشینی

به گزارش خبرنگاران، در هفته جاری خبری بد به اطلاع کریستین اریکسن رسید؛ اینکه این ستاره دانمارکی نمی تواند به جمع بازیکنان اینتر برشود و دوباره با پیراهن این تیم در سری A به میدان برود. اریکسن چهار ماه و نیم قبل در جریان اولین بازی تیم ملی دانمارک در مرحله گروهی یورو 2020 مقابل فنلاند، دچار سکته قلبی شد و تنها با مداخله هم تیمی اش سیمون کیائر و اعضای کادر پزشکی و به لطف وجود دستگاه شوک قلبی زنده ماند.

بعد از این اتفاق یک دستگاه ضربان ساز در بدن هافبک 29 ساله اینتر کار گذاشته شده تا از تکرار اتفاقی مشابه جلوگیری کند، اما طبق قوانین سری A بازیکنان که از این دستگاه ها استفاده می کنند مستعد نارسایی قلبی مجدد شناخته می شوند و اجازه بازی در لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا را ندارند. اریکسن امیدوار بود که این شرایط تغییر کند یا حداقل پزشکان به او بگویند که می تواند دستگاه ضربان ساز را از بدنش خارج کند، اما ظاهراً هیچکدام از این دو اتفاق هنوز رخ نداده است و مقامات کمیسیون پزشکی فدراسیون فوتبال ایتالیا به اریکسن گفته اند که تا انتها فصل نمی تواند در سری A بازی کند.

از این رو هافبک تیم فوتبال اینتر در پی جدایی از اینتر و رفتن به لیگی است که به او با وجود شرایط فعلی اش اجازه بازی می دهد. طبق گزارش نشریه رکورد پرتغال، با وجود اینکه حقوق اریکسن از طریق یوفا پرداخت می شود، باشگاه اینتر دیگر قصد ندارد برای بازگشت ستاره دانمارکی اش صبر کند و فروش او را در دستور کار قرار داده است. خود اریکسن اما هنوز حرفی مبنی بر اینکه قصد و امکان بازی در لیگی دیگر را دارد، نزده است. در حالی که سری A مخالف بازگشت اریکسن به میادین است، لیگ هایی مانند لیگ برتر انگلیس و لیگ دسته اول هلند به بازیکنانی دارای شرایط مشابه با اریکسن اجازه بازی می دهند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 19 آذر 1400 بروزرسانی: 19 آذر 1400 گردآورنده: 20amar.ir شناسه مطلب: 1302

به "خبر بد برای اریکسن پس از 4 ماه خانه نشینی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبر بد برای اریکسن پس از 4 ماه خانه نشینی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید