بدون کرم های گران قیمت، پوست خود را لطیف کنید

به گزارش بیست آمار، وانیل یکی از جمله موادی است که نه تنها در آشپزی و طعم دادن به کیک و شیرینی کاربردهای فراوان دارد، بلکه برای پوست صورت و موی سر نیز بسیار مناسب بوده و به طرزی فوق العاده، منحصر به فرد عمل می کند.

بدون کرم های گران قیمت، پوست خود را لطیف کنید

این ماده از میوه گیاهی به دست می آید که در خانواده ثعلب دسته بندی می شود. این میوه شکلی شبیه چوب درخت دارد اما وقتی که آن را می برید، دانه های سیاه بی شماری از آن بیرون می زند که به آن وانیلین می گویند. وانیلین مصارف مختلفی در صنایع گوناگون به ویژه تولید محصولات خوراکی، آرایشی و بهداشتی دارد. در این مطلب از خبرنگاران به موضوع لطیف کردن پوست بدون کرم می پردازیم.

خواص درمانی وانیل برای پوست و اعصاب!

با آکنه ها خداحافظی کنید!

وانیل آکنه های پوستی و زخم های ناشی از آکنه را از بین می برد. باور می کنید با توجه به گفته پزشکان مصرف وانیل روی پوست می تواند به کاهش آکنه های پوستی و همچنین درمان جای جوش ناشی از آکنه ها کمک کند.

وانیل در درمان جای سوختگی ها موثر است. باور این موضوع کمی مشکل است اما استفاده از وانیل می تواند به رفع جای سوختگی روی پوست کمک کند. در حقیقت یکی از بهترین روش های درمانی برای از بین بردن اثر سوختگی های روی پوست و همچنین جای بریدگی هاست.

لطافت خاص پوست شما با وانیل!

اگر با پا گذاشتن به سن، نگران چین و چروک روی پوستتان هستید، باید بگوییم که استفاده از وانیل می تواند درمان بسیار خوبی برای مشکل شما باشد. وانیل بافت پوست شما را نرم، لطیف و همچنین جوان و تازه نگه می دارد به همین دلیل یکی از روش های موثر در درمان پیری پوست به شمار میرود.

وانیل یک پاک کننده قوی اما متعادل برای پوست شما

انواع آلودگی ها از جمله گرد و غبار و چربی که روی پوست شما جمع می شوند، یکی از بزرگ ترین چالش هایی هستند که باعث چروک شدن و همچنین پیری زودرس پوست شما می شوند. ویتامین B، ویتامین C، تیامین و مواد معدنی مفید موجود در آن نقش بسیار مهمی در سلامتی پوست شما بازی می کند. همچنین آنتی اکسیدان های موجود در این ماده مجذوب کننده، به آزاد شدن رادیکال های آزاد موجود در پوست شما کمک می کند. این کار باعث می شود تا آسیب های موجود در پوست به سرعت بهبود پیدا کند.

خواص وانیل برای پوست و اسکراب با شکر!

یکی دیگر از فواید وانیل برای پوست این است که از این ماده به عنوان ماسک و اسکراب استفاده کنند. علاوه بر این، از آنجا که وانیل خاصیت آرام بخشی قوی دارد، استفاده از آن به عنوان راهی برای پاکسازی سطح پوست و لطافت آن به شمار میرود. همچنین اسکراب وانیل و شکر هم یکی از روش های فوق العاده برای لایه برداری پوست صورت و بدن محسوب می شود.

علاوه بر همه این ها، وجود صابون های وانیلی که در اغلب به شکل صابون های دست ساز به بازار ارائه می شوند، تاثیر بسیار موثری روی حفظ طراوت و شادابی پوست صورت و بدن شما خواهند داشت.

پیشنهاد مطالعه: همچنین می توانید مطلب پیراهن های ساحلی برای یک سفر تابستانه هیجان انگیز را بخوانید.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 1 مرداد 1401 بروزرسانی: 1 مرداد 1401 گردآورنده: 20amar.ir شناسه مطلب: 1514

به "بدون کرم های گران قیمت، پوست خود را لطیف کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بدون کرم های گران قیمت، پوست خود را لطیف کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید