بازسازی بازی های سم و مکس به پلی استیشن می آیند (بازسازی ویلا)

به گزارش بیست آمار، مجموعه بازی سم و مکس یکی از جالب ترین مجموعه های جهانی بازی های ویدئویی است. عناوین سم و مکس حالت اپیزودی داشته و داستان بسیار جذابی هم دارند. چندی پیش بود که شرکت سازنده این عناوین، Skunkape، ریمستر دو بازی از مجموعه سم و مکس را عرضه کرد. این دو بازی سم و مکس جهان را نجات بده (Sam and Max Save the World) و سم و مکس: فراتر از فضا و زمان (Sam and Max: Beyond Time and Space Remastered) نام داشتند.

بازسازی بازی های سم و مکس به پلی استیشن می آیند (بازسازی ویلا)

جهت دریافت خدمات بازسازی ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

نکته اصلی این دو ریمستر این بود که برای کنسول های پلی استیشن عرضه نشده بودند. حال هر دو ریمستر سم و مکس در تاریخ 7 مهر (29 سپتامبر) برای کنسول های سونی هم عرضه خواهند شد. در حال حاضر جهان را نجات بده و فراتر از فضا و زمان برای کنسول های سوییچ و ایکس باکس به همراه کامپیوتر در دسترس است.

بازی سم و مکس جهان را نجات بده یک ریمستر از فصل اول عناوین اپیزودی این مجموعه است. فراتر از زمان و فضا هم ریمستر فصل دوم این عناوین است. مجموعه سم و مکس در سال 2006 و 2008 برای کامپیوتر به وسیله شرکت تلتیل (Telltale) عرضه شد. بعد از مدتی سم و مکس برای کنسول های دیگر هم عرضه شدند.

اگر شما عرضه فراتر از زمان و فضا برای پلی استیشن 3 را در نظر نگیرید، این اولین بار است که مجموعه سم و مکس روی کنسول های سونی حضور دارد. ریمسترهای سم و مکس به وسیله شرکت Skunkape ساخته شده است. این شرکت به وسیله دن کانرز (Dan Connors) برپا شده که یکی از سازندگان استودیوی تلتیل بوده است.

مجموعه سم و مکس در ابتدا به شکل کامیک بودند. این دو کرکتر دوست داشتنی پس از چند سال وارد جهانی بازی های ویدئویی شدند و استقبال خوبی از آن ها شد. تلتیل در ابتدا سازنده عناوین اصلی بود و توانست سیستم اپیزودی خود را روی این مجموعه پیاده کند. پس از بسته شدن استودیوی تلتیل، شرکت Skunkape امتیاز این عناوین را خریده و مسئولیت ریمستر آن ها را برعهده گرفت.

هر اپیزود این مجموعه دارای داستان خاصی بوده و به طور کلی بازی بسیار مجذوب کننده است. نکته اینجاست که با توجه به سابقه بسیار خوب تلتیل در سبک اپیزودی، این مجموعه نیز کیفیت بسیار بالایی دارد. کرکترهای بازی یک سگ و خرگوش هستند که باعث می گردد بازی حالت بامزه ای به خود بگیرد. شما در این بازی با معماهای زیادی روبرو شده که باید آن ها را حل کنید. هر معما ویژگی های خاص خود را داشته و بعضی نیز بسیار سخت هستند.

منبع: VideoGamesChronicle.com

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 12 شهریور 1401 بروزرسانی: 12 شهریور 1401 گردآورنده: 20amar.ir شناسه مطلب: 1546

به "بازسازی بازی های سم و مکس به پلی استیشن می آیند (بازسازی ویلا)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازسازی بازی های سم و مکس به پلی استیشن می آیند (بازسازی ویلا)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید