اعطای نشان ویژه جشنواره یک صد واحد مشتری مدار به بانک دی

به گزارش بیست آمار، بانک دی در دومین دوره جشنواره ملی یک صد واحد مشتری مدار، پیروز به دریافت تندیس ویژه این جشنواره شد.

اعطای نشان ویژه جشنواره یک صد واحد مشتری مدار به بانک دی

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران ، در دومین همایش ملی شناسایی و تجلیل از واحدهای برتر مشتری مدار کشورکه با مشارکت سازمان های دولتی و خصوصی برگزار گشت، بانک دی به پاس تعالی در تکریم ارباب رجوع و رضایت مشتری، شایسته دریافت تندیس ویژه و لوح تقدیر واحد مشتری مدار شد.

در این جشنواره که به همّت مجمع مدیران کارآفرین ایران برگزار گشت، هیئت داوران جشنواره پس از بررسی و ارزیابی های تخصصی، از بانک دی به پاس اهتمام در پیاده سازی فرآیندهای مدوّن در استانداردسازی مدیریت پایش و سنجش رضایت و شکایات مشتریان، تدوین و جاری سازی روش اجرایی و دستورالعمل های مرتبط در حوزه اندازه گیری رضایت و مدیریت شکایات مشتریان و همچنین موفقیت در دریافت گواهینامه های ISO10004 و ISO10002 با اهدای تندیس ویژه مشتری مداری تقدیر کرد.

گفتنی است در آیین اختتامیه این جشنواره که با حضور مدیران عامل، اعضای هیئت مدیره و مدیران ارشد سازمان ها و شرکت های دولتی و خصوصی برگزار گشت، مهدی پورمهر، رییس اداره بازاریابی و طراحی محصول بانک دی به نمایندگی از برات کریمی، مدیرعامل بانک، نشان ویژه این جشنواره را دریافت کرد.

منبع:روابط عمومی بانک دی

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 21 فروردین 1400 بروزرسانی: 21 فروردین 1400 گردآورنده: 20amar.ir شناسه مطلب: 969

به "اعطای نشان ویژه جشنواره یک صد واحد مشتری مدار به بانک دی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعطای نشان ویژه جشنواره یک صد واحد مشتری مدار به بانک دی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید