اشاره صلاح به احتمال بازنشستگی اش از تیم ملی مصر

به گزارش بیست آمار، ستاره لیورپول به نظر می رسد به فکر سرانجام دادن به دوران حضورش در تیم ملی فوتبال مصر است.

اشاره صلاح به احتمال بازنشستگی اش از تیم ملی مصر

به گزارش خبرنگاران، محمد صلاح در پی ناکامی تیم ملی فوتبال مصر از صعود به جام جهانی 2022 قطر به نوعی به احتمال بازنشسته شدنش از این تیم اشاره نمود. شاگردان کارلوس کی روش که در دور رفت از سومین و آخرین مرحله از رقابت های انتخابی جام جهانی 2022 قطر در قاره آفریقا با نتیجه یک بر صفر سنگال را شکست داده بودند، سه شنبه شب در بازی برگشت در شهر داکار با قبول شکست یک بر صفر در وقت های قانونی و اضافه و تساوی یک - یک در مجموع دو ملاقات رفت و برگشت، در نهایت در ضربات پنالتی با نتیجه 3 بر یک مغلوب قهرمان آفریقا شدند و از صعود به جام جهانی باز ماندند.

صلاح 29 ساله که در ضربات پنالتی، اولین پنالتی مصر را از دست داد، در شرح فیلمی که از او پس از این بازی در رختکن تیم ملی کشورش منتشر شده که با هم تیمی هایش در حال صحبت کردن است، گفت: قبل از بازی برگشت به بازیکنان گفتم که به بازی کنار آنها افتخار می کنم و آنها جزو برترین بازیکانی هستند که تا به امروز کنارشان بازی نموده ام. من مدتی با نسل قبلی، با وائل آدینه و محمد ابوتریکه، سپس عبدالله السعید و نسل او بازی کردم، اما از نسل فعلی راضی هستم.

ستاره لیورپول در بخشی از این فیلم به هم تیمی هایش می گوید: من افتخار می کنم که با شما بازی کردم و این برای من یک افتخار بود و هیچکس نمی تواند در آن چیزی که رخ داد، دخالت کند، چون برای دومین بار در ضربات پنالتی (پس از فینال جام ملت های آفریقا) تن به شکست دادیم. چیز زیادی نمی توانم بگویم، اما بازی با شما باعث افتخار بوده است، چه بعد از این در تیم ملی باشم یا نه!

اشرف صبحی وزیر ورزش مصر اما حرف محمد صلاح را قطع کرد و گفت: تو در تیم ملی خواهی بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 خرداد 1401 بروزرسانی: 10 خرداد 1401 گردآورنده: 20amar.ir شناسه مطلب: 1466

به "اشاره صلاح به احتمال بازنشستگی اش از تیم ملی مصر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اشاره صلاح به احتمال بازنشستگی اش از تیم ملی مصر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید