ادامه بحران در صنعت نفت، منصوریان به تهران برگشت

به گزارش بیست آمار، سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان پس از چند روز بلاتکلیفی به تهران برگشت و تعیین نیست که تمرینات این تیم از چه روزی پیگیری خواهد شد.

ادامه بحران در صنعت نفت، منصوریان به تهران برگشت

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، تمرینات تیم فوتبال صنعت نفت آبادان طبق اعلام قبلی قرار بود از روز شنبه گذشته پس از پنج روز تعطیلی آغاز گردد، اما عدم واریز 20 درصد از قرارداد بازیکنان که مدیران این باشگاه اعلام نموده بودند تا روز پنجشنبه هفته پیش پرداخت می گردد باعث شد تا بازیکنان صنعت نفت در تمرینات تیم شان شرکت نکنند.

شاگردان منصوریان تمرینات دو روز گذشته تیم شان را هم تحریم کردند و تصمیم خود مبنی بر شرکت نکردن در تمرین را تا واریز شدن پول به حساب شان ادامه خواهند داد.

از سوی دیگر علیرضا منصوریان و دستیارانش که از ابتدای هفته برای آغاز تمرینات صنعت نفت به آبادان بازگشته شده بود، با توجه به شرایط نامناسب بازیکنانش و برای جلوگیری از مصدومیت آنها از تصمیم شاگردانش حمایت کرد و موافق تعطیلی تمرینات بود.

پس از سه روز بلاتکلیفی ، منصوریان در نهایت در شرایطی که تعهدات اقتصادی باشگاه عملی نشده و تاریخ دقیقی هم برای عملی شدن آن اعلام نشده است ، تصمیم گرفت که امشب به تهران برگردد. در حالی که تیم های دیگر تمرینات شان را برای ادامه مسابقات لیگ آغاز نموده اند ، شرایط صنعت نفت بحرانی تر از گذشته است و معین نیست که شرایط برای آغاز تمرینات از چه زمانی برای منصوریان و شاگردانش فراهم خواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 7 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1401 گردآورنده: 20amar.ir شناسه مطلب: 1439

به "ادامه بحران در صنعت نفت، منصوریان به تهران برگشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادامه بحران در صنعت نفت، منصوریان به تهران برگشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید