اختتامیه همایش سیره و سنت شناسی پیامبر اعظم برگزار می گردد، تقدیر از 8 مقاله برتر

به گزارش بیست آمار، خبرگزاری خبرنگاران- مراسم اختتامیه سومین همایش سیره و سنت شناسی پیامبر اعظم با تقدیر از مقالات برتر در فرهنگسرای اندیشه برگزار می گردد.

اختتامیه همایش سیره و سنت شناسی پیامبر اعظم برگزار می گردد، تقدیر از 8 مقاله برتر

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای اندیشه، سومین همایش سیره و سنت شناسی پیامبر اعظم (ص) با همکاری بنیاد پیامبر اعظم (ص) همزمان با هفته وحدت در فرهنگسرای اندیشه شروع به کار کرد. در این همایش موضوعاتی نظیر اهمیت ازدواج و تشکیل خانواده در سیره نبوی، تحکیم بنیان و پایداری خانواده، تربیت فرزندان و ساخت جامعه، حقوق زنان در سیره نبوی و ... به عنوان محورهای همایش معرفی گردید.

اهانت نشریه شارلی ابدو به پیامبر مکرم اسلام و حمایت رئیس جمهور فرانسه از این اقدام، موجی از ناراحتی را در بین مسلمانان ایجاد کرد. سومین همایش سیره و سنت شناسی پیامبر اعظم در پاسخ به این اهانت غربی ها کوشش کرد تا ابعاد مختلف زندگی پربرکت پیامبر اسلام را به نمایش بگذارد و سیره ایشان را در ابعاد مختلف زندگی ایشان به تصویر بکشد.

براساس این گزارش، با اتمام مهلت ارسال آثار، فرآیند داوری مقالات انجام شد و حالا در مراسم اختتامیه این همایش، قرار است نفرات برتر معرفی شوند.

سیدجواد موسوی، مسئول روابط عمومی بنیاد پیامبر اعظم (ص) با اشاره به رشد کمی و کیفی آثار رسیده به این دوره در مقایسه با دوره های قبلی گفت: در این همایش 50 مقاله و اثر پژوهشی ارسال و مورد آنالیز نهاده شد که با آنالیز آنها، 8 مقاله به عنوان اثر برگزیده انتخاب شدند.

وی از دسترسی پژوهشگران به مقالات برگزیده اطلاع داد و گفت: با توجه به تمهید اجرا شده، مقالات این همایش به وسیله سایت فرهنگسرای اندیشه و خبرگزاری های کشور در اختیار علاقه مندان قرار خواهد گرفت تا پژوهشگران برای کارهای بعدی خود بتوانند از آنها استفاده نمایند.

براساس این گزارش، مراسم اختتامیه این همایش روز یکشنبه 19 بهمن از ساعت 14 بصورت پخش زنده لایو از صفحه اینستاگرام اندیشه به آدرس farhangsara.andishe برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 15 اسفند 1399 بروزرسانی: 15 اسفند 1399 گردآورنده: 20amar.ir شناسه مطلب: 896

به "اختتامیه همایش سیره و سنت شناسی پیامبر اعظم برگزار می گردد، تقدیر از 8 مقاله برتر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختتامیه همایش سیره و سنت شناسی پیامبر اعظم برگزار می گردد، تقدیر از 8 مقاله برتر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید