احتمال برگزاری مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا در ایران، درخواست کتبی امروز به AFC ارسال می گردد

به گزارش بیست آمار، با شیوع ویروس کرونا در بعضی کشورهای آسیایی از جمله ترکمنستان، فدراسیون فوتبال نامه ای برای میزبانی رقابت های فوتسال قهرمانی آسیا به AFC ارسال می نماید.

احتمال برگزاری مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا در ایران، درخواست کتبی امروز به AFC ارسال می گردد

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی نوروز همراه شوید و شگفتی های جزیره آتشفشانی بالی اندونزی را از نزدیک شاهد باشد.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا و انتخابی جام جهانی 2020 که قرار بود از هفتم اسفند ماه در ترکمنستان آغاز گردد، با تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا به دلیل شیوع ویروس کرونا تا اطلاع ثانوی به تأخیر افتاد.

با توجه به اینکه ترکمنستان تمهیدات سختگیرانه ای در قبال میزبانی مسابقات در شرایط فعلی در نظر گرفته است و AFC هم زمان محدودی برای برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا (به دلیل آغاز مسابقات جام جهانی در شهریورماه) در اختیار دارد، از جمله راهکارهای پیش روی کنفدراسیون فوتبال آسیا، تغییر میزبان مسابقات است.

داود پرهیزکار، رئیس کمیته فوتسال ایران با آنالیز شرایط و در راستای بهره برداری از فرصت ایجاد شده، در طول سفر خود به تایلند همراه تیم زیر 20 سال کشورمان، به رایزنی با تعدادی از مسئولان و ناظران AFC پرداخت و پس از بازگشت به تهران با پیگیری و هماهنگی داخلی و خارجی، شرایط را جهت ارائه درخواست به کنفدراسیون فوتبال آسیا فراهم نموده است. به همین منظور، نامه مکتوب درخواست رسمی ایران امروز (دوشنبه) به AFC ارسال می گردد.

با توجه به درخواست مشابه بعضی کشورها برای اخذ میزبانی و البته احتمال وجود مواردی از ویروس کرونا در این کشورها، شانس ایران جهت کسب بزرگ ترین و مهمترین رویداد فوتسال آسیا بسیار زیاد است.

اخبار تکمیلی متعاقباً اعلام خواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 29 بهمن 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: 20amar.ir شناسه مطلب: 66

به "احتمال برگزاری مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا در ایران، درخواست کتبی امروز به AFC ارسال می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احتمال برگزاری مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا در ایران، درخواست کتبی امروز به AFC ارسال می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید