پروازهای مستقیم تهران پاریس ایران ایر

به گزارش بیست آمار، پروازهای مستقیم تهران پاریس ایران ایر برقرار است

در حال حاضر با توجه به شیوع کرونا و با وجود لغو بسیاری از پروازها، هواپیمایی ایران ایر هر هفته پروازهایی را به شهرهای خارجی مانند منچستر، مادرید، آمستردام، کراچی و پاریس انجام می دهد. پروازهای پاریس ایران ایر در قالب راستا تهران - پاریس - تهران انجام می گردد. پروازهای مستقیم تهران پاریس ایران ایر روزهای دوشنبه و آدینه هر هفته انجام می گردد. البته هواپیمایی قطر ایرویز نیز به صورت روزانه پروازهایی از تهران به پاریس انجام می دهد. بنابراین مسافران می توانند تمامی روزهای هفته با هواپیمایی قطر ایرویز از تهران به پاریس سفر نمایند. اما اگر مسافران قصد سفر مستقیم از تهران به پاریس را داشته باشند می توانند از پروازهای مستقیم تهران پاریس ایران ایر بهره ببرند.

پروازهای مستقیم تهران پاریس ایران ایر

با ما همراه باشید و با تور فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

بر این اساس پروازهای مستقیم تهران پاریس ایران ایر در جهت رفت روزهای دوشنبه و آدینه هر هفته با شماره پروازی IR733 رأس ساعت 10:10 از فرودگاه امام خمینی تهران (IKA) حرکت نموده و راس ساعت 13:45همان روز در فرودگاه شارل دوگل پاریس (CDG) به زمین می نشیند.

همچنین پروازهای مستقیم پاریس تهران ایران ایر در جهت برگشت روزهای دوشنبه و آدینه هر هفته با شماره پروازی IR732 رأس ساعت 15:15 از فرودگاه شارل دوگل پاریس (CDG) حرکت نموده و رأس ساعت 23:30 همان روز در فرودگاه امام خمینی تهران (IKA) به زمین می نشیند.

چنانچه قصد خرید بلیط هواپیمایی ایران ایر از تهران به پاریس و از پاریس به تهران را دارید می توانید همین حالا به وسیله سایت خبرنگاران برای خرید بلیط هواپیما اقدام کنید.

منبع: فلای تودی
انتشار: 13 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 20amar.ir شناسه مطلب: 528

به "پروازهای مستقیم تهران پاریس ایران ایر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پروازهای مستقیم تهران پاریس ایران ایر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید