یک فیلم ایرانی در بین فیلم های جدید جشنواره تورنتو

به گزارش بیست آمار، جشنواره تورنتو اخیرا اسامی فیلم های جدید بخش های مستند و اکتشاف discovery را خاطرنشان کرد که نام یک فیلم ایرانی به کارگردانی مهناز محمدی نیز در بین آن ها به چشم می خورد.

یک فیلم ایرانی در بین فیلم های جدید جشنواره تورنتو

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور ارزان کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به نقل از ورایتی، جشنواره فیلم تورنتو نام 25 اثر غیرداستانی در بخش مستند را گفت که نام مستند غار اثر فیرز فایاد به عنوان اولین اثر نمایشی این بخش اعلام شده است. سبز می شویم به تهیه کنندگی لئوناردو دیکاپریو، همشهری ک اثر آلکس گیبنی، پدرها اثر دالاس هاوارد، آماده نبرد اثر اندرو رنزی و دنیا دیوانه اثر ایزاک نابوانا از جمله فیلم های حاضر در این بخش هستند.

در بخش اکتشاف discovery این جشنواره که به ارایه 37 فیلم از کارگردان های نوظهور 35 کشور می پردازد، نام اثر پسر- مادر به کارگردانی مهناز محمدی محصول مشترک ایران و چک نیز به چشم می خورد.

پسر- مادر داستان زن تنهایی را روایت می نماید که در یک کارخانه در آستانه تعطیلی مشغول کار است. او با پیشنهاد ازدواجی روبرو می گردد که می تواند زندگی اقتصادی او را تامین کند اما خانواده اش را نابود کند. زنان ساده ساخته چیارا مالتا اولین اثری است که در بخش اکتشاف جشنواره تورنتو نمایش داده می گردد.

چهل و چهارمین جشنواره فیلم تورنتو از 5 الی 15 سپتامبر (14 تا 24 شهریور) برگزار می گردد.

منبع: خبر فوری
انتشار: 5 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 20amar.ir شناسه مطلب: 153

به "یک فیلم ایرانی در بین فیلم های جدید جشنواره تورنتو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک فیلم ایرانی در بین فیلم های جدید جشنواره تورنتو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید