تور برزیل: جاهای دیدنی برزیل ، سفری شگفت انگیز به آمریکای جنوبی

به گزارش بیست آمار، نام برزیل با فوتبال و پله پیوند خورده است اما این کشور در کنار شهرتی که در زمین مستطیل سبز رنگ دارد جاذبه های تاریخی وطبیعی منحصربه فردی را نیز در دل خود پنهان نموده است. ما در این مطلب قصد داریم برای کشف زیبایی های برزیل به قلب این کشور سفر نموده و بخشی از جاذبه های جنگل های آمازون، مجسمه بزرگ الجثه مسیح منجی و آبشارهای ایگواسا را توصیف کنیم. پس برای آشنایی با جاهای دیدنی برزیل تا انتهای مطلب با ما همراه شوید.

تور برزیل: جاهای دیدنی برزیل ، سفری شگفت انگیز به آمریکای جنوبی

با تور برزیل از کشور زیبای فوتبالیست ها دیدن کنید و شهرهای زیبای ریو و برازیلیا را ببینید.

کشور برزیل در آمریکای جنوبی قرار گرفته و به لطف آب و هوای گرراستای انبوهی از جنگل های سرسبز را در خود دارد. علاوه بر این معروف ترین آبشار دنیا ایگاسو نیز در دل این کشور خارق العاده قرار گرفته اند. جاذبه های ریودوژانیرو و سائوپائولو را هم که در این فهرست قرار دهیم می توان پی برد که چرا نام تور برزیل در میان پرطرفدارترین مقاصد گردشگری دنیا قرار گرفته است.

جاذبه های تاریخی و فرهنگی برزیل

جاهای تماشای برزیل را می توان به دو بخش طبیعی و تاریخی تقسیم بندی کرد. بیشتر جاذبه های تاریخی و فرهنگی این کشور در دو شهر ریودوژانیرو و سائوپائولو قرار گرفته اند. از این رو مسافران برزیل می توانند اقامتی هیجان انگیز را در دو شهر رویایی برزیل تجربه نمایند. در ادامه با جاذبه های تاریخی و فرهنگی برزیل آشنا می شویم.

مجسمه مسیح منجی، ریودوژانیرو

مجسمه مسیح منجی پنجمین مجسمه بزرگ دنیا است که با دستانی گشوده بر فراز کوه کورکووادو قرار گرفته و به عنوان نماد اصلی برزیل شناخته می شود. قدمت این مجسمه بزرگ الجثه به سال 1850 بازمی شود و ساخت آن حدود 9 سال طول کشیده اما به قول سازنده آن هیتور دا سیلوا کوست نتیجه کار به قدری شگفت انگیز بود که ارزش 9 سال زحمت و صبر را داشت.

شوگرلوف(Sugarloaf Mountain) ریودوژانیرو

کوه شوگرلوف یا همان کلخ قندی با 394 متر ارتفاع از جاهای تماشای برزیل به شمار می رود که در شهر ریودوژانیرو قرار گرفته است. منظره 360 درجه به شهر، انواع رستوران ها، کافه ها و فروشگاه به همراه منظره ها سرسبز از جاذبه های این کوه زیبا هستند. بعلاوه گردشگران می توانند برای رسیدن به کوه از تله کابین استفاده نموده و در راستا از منظره زیبای ریودوژانیرو لذت ببرند.

کارناوال ریو

در شهر ریو کارناوالی 4 روزه برگزار می شود که در تمام دنیا نظیر ندارد. در این کارنال فرهنگ برزیلی شامل پایکوبی سامبا و انواع لباس های محلی برزیل به نمایش گذاشته می شود. کارناوال ریو در استادیوم معروف سامبودرومو بر گزار شده و سالانه گردشگران بسیاری را به سوی این شهر می کشاند.

کلیسای جامع برزیلیا

کلیسای برزیلیا با طراحی کاملا متفاوت از سایر کلیساهایی که در طول عمرتان دیده اید در شهر برزیلیا خود نمایی می نماید، این کلیسا را ساخته دست اسکار نیمایر، معمار معروف برزیلی است که می توان او را از نظر خلاقیت با آنتونی گائودی اسپانیایی مقایسه کرد. طرح این بنا تاثیر گرفته از کلیسای متروپولیتن لیورپول است و گویی که چمدین فرشته بر دیوار آن به صورت معلق ایستاده اند.

موزه هنری سائوپائولو

موزه هنری سائوپائولو معتبرترین آثار هنرمندان غربی را در خود دارد. با گشت و گذار در این موزه می تواند آثاری از پیکاسو، ونگوگ، شاگال و حتی کاندینسکی را از نزدیک ببینید. علاوه برا این معماری بنا نیز بسیار خلاقانه طراحی شده و گردشگران را به سوی خود جذب می نماید. از این رو موزه هنری سائوپائولو را می توان در فهرست جاهای تماشای برزیل به شمار آورد.

خیابان پائوفهرستا (Avenida Paulista) سائوپائولو

bfc fشهر سائوپائولو به عنوان قدرت مالی برزیل به مکانی محبوب برای گردشگران تبدیل شده است. اگر شما هم مسافر برزیل هستید حتما بازدید از سائوپائولو و به ویژه خیابان پائوفهرستا را در برنامه سفر خود قرار دهید. این خیابان مجذوب کننده هر آنچه را که از تفر یح و گشت و گذار انتظار دارید در خود دارد. انواع مراکز خرید، فر وشگاه خای صنایع دستی و موزه ها را در خیابان پائوفهرستا می توان دید.

جاذبه های طبیعی برزیل

در معرفی جاهای تماشای برزیل به جاذبه های طبیعی می رسیم. مکان هایی فوق العاده مانند آبشار ایگواسو و جنگل های آمازون که در تمام دنیا منحصربه فرد هستند. البته در این بین نباید سواحل درخشان برزیل را فراموش کرد. در ادامه با معروفترین جاذبه های طبیعی آشنا می شویم.

رودخانه و جنگل های آمازون

با بازدید از رودخانه جنگل های آمازون رویایی ترین منظره عمرتان را خواهید دید. چرا که این رودخانه از میان یک جنگل انبوه و سرسبز گذشته و آرامشی وصف نشدنی دارد. مجذوب کنندهتر اینکه شما این امکان را دارید تا با یک قایق سواری چند ساعته از تماشا تمام این زیبایی ها لذت ببرید. بعلاوه قدم زدن در بین جنگل های بارانی آمازون فرصتی ست که تنها در تور برزیل به دست خواهید آورد. تماشا انواع پوشش گیاهی و جانوری مانند میمون ها، لاک پشت ها، طوطی های رنگارنگ و توکان ها دست آورد این گردش حیرت انگیز برای گردشگران خواهد بود.

آبشار ایگواسو

آبشار ایگاسو در صدر فهرست جاهای تماشای برزیل قرار می گیرد. این آبشار بزرگ و بی نهایت زیبا در دو کشور برزیل و آژانتین قرار گرفته و منظره های تماشایی دارد. ایگاسو از چندی آبشار کوچک و برزگ تشکیل شده است. شما می توانید برای لذت بردن از منظره ها آبشار در راستا ویژه پیاده روی قدم زده و یا با قایق سواری در میان رودخانه گشت و گذار خود را هیجان انگیزتر کنید.

ساحل کوپاکابانا، ریودوژانیرو

ساحی با طول 4 کیلومتر که دقیقا در قلب شهر ریودوژانیرو قرار گرفته و به یکی از مراکز تفریحی مهم این شهر تبدیل شده است. جایگاه های آفتابی رنگی، انواع ورزش های آبی، پلاژها، رستوران های لوکس و مراکز خرید بزرگ از جاذبه های ساحل کوپاکابانا هستند.

سواحل استان پرنامبوکو

بیش از 90 درصد گردشگران به علت خط ساحلی 7 هزارکیلومتری تور برزیل را انتخاب می نمایند. سواحل استان پرنامبوکو درشهر پورتو د گالینیاس با داشتن شن های نقره ای از معروف ترین جاهای تماشای برزیل است که توانسته گردشگران بسیاری را به سوی خود جذب کند. غواصی و موج سواری تفریحات اصلی این ساحل سحرانگیز را تشکیل می دهند.

جاهای تماشای برزیل؛ ترکیب طبیعت و تاریخ

برزیل مقصدی رویایی ست که تریخ و طبیعت را در کنار هم داشته و در هر دو نیز سنگ تمام گذاشته است. از این هر سلیقه ای که داشته باشید بدونت تردید این کشور می تواند توقعات شما را بر آورده کند. برای رزرو تور برزیل می توانید با همکاران ما در واحد تور در ارتباط باشید.

برترین فصل سفر به برزیل

معرفی جاذبه های گردشگری ایگواسو - برزیل

معرفی جاذبه های گردشگری سائوپائولو - برزیل

معرفی جاذبه های گردشگری ریودوژانیرو - برزیل

افتخارات آژانس هواپیمایی خبرنگاران

چه ایرلاین هایی از تهران به کانادا پرواز دارند؟

با 10 غذای محبوب در ژاپن آشنا شوید

حمل کدام وسایل در پرواز ممنوع است؟

10 هتل لوکس ایران که باید در آنها اقامت کرد

منبع: ستاره ونک
انتشار: 6 بهمن 1400 بروزرسانی: 6 بهمن 1400 گردآورنده: 20amar.ir شناسه مطلب: 1351

به "تور برزیل: جاهای دیدنی برزیل ، سفری شگفت انگیز به آمریکای جنوبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور برزیل: جاهای دیدنی برزیل ، سفری شگفت انگیز به آمریکای جنوبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید