یک ستاره دیگر هم در جام جهانی غایب خواهد بود؟

به گزارش بیست آمار، باورنکردنی اما واقعی! بدشانسی پائولو دیبالا را تعقیب می نماید! یکشنبه شب و در جریان بازی با لچه در استادیوم المپیک رم، او یک اتفاق ناگوار را پشت سر گذاشت که به نظر می رسد به قیمت از دست رفتن جام جهانی تمام گردد. هافبک آرژانتینی، پشت ضربه پنالتی ایستاد و با گل کردن آن رم را 2-1 پیش انداخت؛ این اما این همه ماجرا نیست! دیبالا بلافاصله بعد از زدن ضربه پنالتی به علت مشکل عضلانی مجبور شد درخواست تعویض بدهد و این جا بود که آژیر خطر به صدا عایدی.

یک ستاره دیگر هم در جام جهانی غایب خواهد بود؟

همه چیز، سه دقیقه بعد از آغاز نیمه دوم رخ داد. دیبالا به خوبی وظیفه خود در زدن ضربه پنالتی را انجام داد تا تیم مورینیو از حریف پیش بیافتد اما بلافاصله او درد شدیدی در ران پای چپش احساس کرد و درخواست تعویض داد. پائولو در حالی که هم تیمی هایش برای شادی گل او را دوره نموده بودند، با چهره ای سرشار از غم و اندوه خبر از شرایط بد خود می داد. همین جا بود که دیگر بازیکنان هم متوجه اوضاع شده و پیغام او به نیمکت را تکرار کردند تا مورینیو سریعا یک بازیکن دیگر را جایگزین دیبالا کند. هافبک آرژانتینی نیز با ناراحتی تمام عرض زمین را طی نموده و روی نیمکت نشست.

صحبت های مورینیو بعد از بازی حاکی از یک اتفاق شوم بود! او در خصوص آینده مبهم هافبک آرژانتینی بعد از اتفاقی که در بازی با لچه افتاد گفت:می گویم بد اما فکر می کنم مصدومیت او خیلی خیلی بد است. من پزشک نیستم اما براساس تجربه ام و صحبتی که با پائولو داشتم، بعید است که سال جاری (2022) دوباره او را در زمین ببینیم.

همین یک هفته پیش بود که در بازی مقابل اینتر، دیبالا به علت گرفتگی عضلات درخواست تعویض نموده بود. او در اردوی تیم ملی کشورش در ایالات متحده (آتالانتا - 18 سپتامبر/ اواخر شهریور) به علت بازی در گرما، دچار مشکل جسمانی شده بود. با این شرایط و تکرار یک اتفاق مشابه در عرض یک هفته و نوع مصدومیت دیبالا باید دید که چه اتفاقی برای این بازیکن می افتد. فرصت زیادی تا آغاز جام جهانی 2022 باقی نمانده و باید دید که پائولو می تواند یکی از 26 بازیکن حاضر در فهرست آرژانتین باشد یا به یکی از غایبان بزرگ جام تبدیل خواهد شد.

منبع: ورزش سه

منبع: فرارو
انتشار: 19 مهر 1401 بروزرسانی: 19 مهر 1401 گردآورنده: 20amar.ir شناسه مطلب: 1566

به "یک ستاره دیگر هم در جام جهانی غایب خواهد بود؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک ستاره دیگر هم در جام جهانی غایب خواهد بود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید