یورو 2020، اسپیناتزولا: ایتالیا تیمی باورنکردنی و فوق العاده است

به گزارش بیست آمار، مدافع تیم ملی ایتالیا، آتزوری را به صورت ویژه ای ستود.

یورو 2020، اسپیناتزولا: ایتالیا تیمی باورنکردنی و فوق العاده است

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا ارزان از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران، لئوناردو اسپیناتزولا پس از خاتمه ملاقات تیم های ملی ترکیه و ایتالیا، به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد. بهترین بازیکن ملاقات افتتاحیه یورو 2020 در خصوص این بازی گفت: احساسات برای من هنگامی که در اتوبوس در راه استادیوم بودیم و مردم را در خیابان دیدیم، شروع شد. حضور مردم واقعاً به ما هیجان داد. ما نمایشی عالی ارائه کردیم، شکیبا بودیم و توپ را به خوبی به یکدیگر پاس دادیم.

من پسرم را در میان تماشاگران دیدم که لحظه ای بسیار عاطفی بود.، وی ضمن بیان این جمله گفت: من شخصیتی آرام هستم. می دانم باید چه کاری انجام دهم و چه توانی دارم. به همین خاطر به خوبی قبل از بازی ها می خوابم. مربی همواره به من می گوید حریف را از جلو پرس کنم اما این موضوع خسته کننده است و گاهی می خواهم نفس بکشم.

بازیکن تیم ملی ایتالیا با تمجید از آتزوری اعلام کرد: ما ترکیبی از بازیکنان با کیفیتی باورنکردنی در ترکیب داریم، بازیکنانی فوق العاده در همه پُست ها. همه بازیکنان توان خاصی از خود نشان می دهند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 تیر 1400 بروزرسانی: 20 تیر 1400 گردآورنده: 20amar.ir شناسه مطلب: 1121

به "یورو 2020، اسپیناتزولا: ایتالیا تیمی باورنکردنی و فوق العاده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یورو 2020، اسپیناتزولا: ایتالیا تیمی باورنکردنی و فوق العاده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید