گوگل سیستم عامل کروم او اس را به روزرسانی کرد ، از پیمایش قوی تر تا حالت های تصویری بهتر

به گزارش بیست آمار، گوگل به روزرسانی جدیدی را برای سیستم عامل کروم او اس معرفی کرد. این به روزرسانی ویژگی هایی غیرمنتظره ای را برای کروم بوک و Pixel Slates به ارمغان آورد. از ویژگی های اصلی می توان به پیمایش بهتر بین بخش های مختلف ، حالت های عکس بیشتر و روش آسان تر برای تمیز کردن اعلان ها اشاره نمود.

گوگل سیستم عامل کروم او اس را به روزرسانی کرد ، از پیمایش قوی تر تا حالت های تصویری بهتر

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، کروم او اس به طور معمول هر شش هفته یکبار به روزرسانی های تازه را منتشر می نماید ، اما در این به روزرسانی توجه کابران به طور ویژه به حالت پرتره جلب شده است.

بسیاری از افراد با تبلت های خود عکس می گیرند اما استفاده از دوربین به شکل آنلاین و حالت های دوربین متعدد برای بسیاری از کاربران کار ساده ای نیست. اکنون گوگل سیستم عامل کروم او اس را بروزرسانی نموده و در نتیجه حالت های دوربین بیشتری را برای کاربران به ارمغان می آورد.

از دیگر پیشرفت های کروم او اس می توان به واضح شدن بیشتر برگه ها و برنامه هایی که صدا را پخش می نمایند اشاره نمود. بنابراین می توانید آنها را راحت تر کنترل کنید. بازگشت به عقب، آهنگ بعدی ، دکمه های پخش / مکث و مواردی مشابه نیز برای اندرویدی ها ساده تر است.

منبع: انتخاب
انتشار: 30 آذر 1401 بروزرسانی: 30 آذر 1401 گردآورنده: 20amar.ir شناسه مطلب: 1594

به "گوگل سیستم عامل کروم او اس را به روزرسانی کرد ، از پیمایش قوی تر تا حالت های تصویری بهتر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوگل سیستم عامل کروم او اس را به روزرسانی کرد ، از پیمایش قوی تر تا حالت های تصویری بهتر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید