گروسی چه زمانی به ایران می آید؟

به گزارش بیست آمار، ایسنا نوشت: خبرنگار روزنامه وال استریت ژورنال در یک رشته پیغام توییتری به برآورد درباره احتمال سفر مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی به ایران در روزهای آینده و نتایج این سفر پرداخت.

گروسی چه زمانی به ایران می آید؟

لارنس نورمن، خبرنگار روزنامه آمریکایی وال استریت ژورنال در صفحه توییترش به برآورد هایی درباره احتمال سفر رافائل گروسی، مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی به ایران پرداخت و نوشت: تصور من این است که شانس قابل توجهی برای سفر رافائل گروسی به ایران در هفته آینده وجود دارد. بعلاوه از نظر من، گزارش پادمانی که همراه با گزارش فصلی[آژانس بین المللی انرژی اتمی] منتشر می گردد، نیز تا اواخر هفته آینده و با توجه به نتایج سفر منتشر خواهد شد.

نورمن اضافه کرد: اگرچه، تاکید می کنم که احتمال نمی رود توافقی گسترده در زمینه تحقیقات پادمانی درباره ذرات هسته ای اعلام نشده انجام گردد. بیشتر محتمل است که شاهد کوشش گروسی برای افزایش دفعات بازرسی ها در فردو، نطنز و جاهای دیگر در بحبوحه نگرانی ها درباره سطوح بسیار بالای غنی سازی در ایران باشیم.

نورمن در ادامه تاکید نمود که هیچ یک از این موارد هنوز تایید نشده و نتایج سفر که ممکن است شامل توافق درباره دفعات بازرسی ها، توافق گسترده تر پادمانی یا عدم توافق باشد، هنوز مشخص نشده است.

311311

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 8 اسفند 1401 بروزرسانی: 8 اسفند 1401 گردآورنده: 20amar.ir شناسه مطلب: 1630

به "گروسی چه زمانی به ایران می آید؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گروسی چه زمانی به ایران می آید؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید