چند نکته مهم که پیش از معامله همستر کامبت باید بدانید

به گزارش بیست آمار، امروز، 5 مهر 1403، بالاخره انتظارها به خاتمه می رسد و توکن همستر کامبت در صرافی های ارز دیجیتال فهرست خواهد شد. میلیون ها نفر در سراسر دنیا و ایران، می خواهند خرید و فروش این توکن را شروع نمایند. اگر شما هم منتظر فهرست شدن همستر هستید، لازم است به چند نکته توجه کنید.

چند نکته مهم که پیش از معامله همستر کامبت باید بدانید

به گزارش خبرنگاران ، به نقل از دیجیاتو، برای انجام تراکنش در شبکه تون، باید از ارز دیجیتال تون (TON) برای پرداخت کارمزد بهره ببرید. برای انتقال توکن همستر نیز باید اندازه تون داشته باشید تا از آن برای انتقال همستر به تون کیپر بهره ببرید.

پس از آن نیز اگر مایل بودید توکن همستر خود را به صرافی منتقل کنید احتیاج به تون دارید. بعلاوه برای پرداخت کارمزد نقد کردن همستر باید از تون بهره ببرید. در نتیجه قبل از آغاز معاملات اندازهی تون تهیه کنید تا در هنگام انجام معاملات دچار مشکل نشوید.

نگران شلوغی شبکه تون نباشید

تجربه های قبلی مانند توکن داگز و نات کوین نشان می دهد زمانی که بازار معامله این توکن ها آغاز به کار می نماید، شبکه تون (TON) با شلوغی بی سابقه ای روبرو می گردد. این شلوغی باعث کندی بسیار زیاد انجام معاملات و حتی شاید توقف موقت معاملات گردد اما نباید نگران باشید.

در صورتی که با پیغام هایی مبنی بر کندی یا ناپایداری شبکه روبرو شدید، معاملات خود را به زمان دیگری موکول کنید. چون گاهی ممکن است به دلیل ناپایداری تراکنش کاملا انجام نگردد و برگشت تراکنش، احتیاجمند صرف زمان باشد. بعلاوه ممکن است تراکنش مشمول بازیابی گردد. در هر صورت دارایی در دسترس کاربر نیست و فرایندهای بازیابی زمان بر است.

هیجان را کنار بگذارید

هیجان در این بازار همواره بالا است. ساعات اولیه باز شدن معاملات احتیاج این هیجان به اوج خود می رسد و ممکن است تا چند روز ادامه پیدا کند اما سعی کنید از نوسانات زیاد هیجان زده نشوید.

در این شرایط با دقت بیشتری وارد بازار شوید و تحت تاثیر اخبار، سرمایه خود را به خطر نیندازید. در شرایط نوسانی ممکن است ارزش توکن ها از روز عرضه پایین تر بیاید، چنین نوساناتی طبیعی است.

شلوغی شبکه بانکی و مراکز تماس طبیعی است

همانطور که پیش از این اشاره کردیم، با باز شدن معاملات، حجم زیادی از درخواست روانه بازار می گردد. در این شرایط، علاوه بر ازدحام شبکه تون، صرافی ها نیز با ترافیکی بیش از حد نرمال روبه رو خواهند شد.

عده ای از کاربران برای اولین بار ثبت نام می نمایند و ممکن است سوالات زیادی در خصوص استفاده از وب سایت و اپلیکیشن داشته باشند. این اتفاق باعث شلوغی صف تماس و چت آنلاین پشتیبانی صرافی ها می گردد.

از سویی دیگر ترافیک بالایی در واریز و برداشت از حساب های بانکی ایجاد می گردد که در پی آن ترافیک بالایی از پیغامک، ایمیل و مانند این ها به وجود می آید. دقت کنید در این شرایط، اختلال از سمت سرویس دهنده اینترنت، پیغامک و بانک ناگریز است. اما باید چه کرد؟

در این موقعیت توصیه می کنیم اگر چند بار با یک خطا روبرو شدید، به جای آن که چند بار آن اقدام را تکرار کنید، کار خود را به زمان خلوت تری موکول کنید.

شما با یک بازی طرف هستید

بازی های کلیکی یا Tap to Earn مانند همستر کامبت، تپ سواپ و بلوم در درجه اول، عنوان بازی را یدک می کشند. کاربر در این بازی ها با کلیک کردن روی صفحه، خریدن کارت ها و طی کردن مراحل، سعی می نماید به پیش برود.

این به آن معنا نیست که این بازی ها با انگیزه های مالی و مالی طراحی نشده اند اما باید بدانید همستر کامبت قبل از اینکه وسیله ای برای درآمدزایی باشد، یک بازی است، پس سعی کنید از آن لذت ببرید.

5858

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 5 مهر 1403 بروزرسانی: 5 مهر 1403 گردآورنده: 20amar.ir شناسه مطلب: 1743

به "چند نکته مهم که پیش از معامله همستر کامبت باید بدانید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چند نکته مهم که پیش از معامله همستر کامبت باید بدانید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید