پیش بینی شرایط بازار مسکن در سال 99

به گزارش بیست آمار، خبرنگاران: بازار مسکن با کاهش شدید تعداد مشتریان و سقوط آزاد قراردادهای منعقد شده روبروست هر چند هنوز این کاهش تقاضا تاثیر خود را بر قیمت ها آشکار نکرده است.

پیش بینی شرایط بازار مسکن در سال 99

جهت دریافت خدمات زمان بازسازی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرآنلاین، با شیوع کرونا بازار مسکن با کاهش شدید تعداد مشتریان و متقاضیان روبروست . حالا مشاوران املاک می گویند تعداد مشتریان نه تنها کاهش یافته است بلکه کسانی که خانه هایشان را برای فروش گذاشته بودند نیز اعلام نموده اند که فعلا از پذیرش مشتریانی حضوری برای دیدن خانه معذورند.

فعالان بازار می گویند بخش عمده ای از فروشندگان بر این عقیده اند که بهتر است برنامه فروش خود را به بعد از عید موکول نمایند اما آنچه شواهد نشان می دهد بازار مسکن بهار خلوتی را در سال آینده پیش رو خواهد داشت. به نظر می رسد با توجه به خلوت بودن بازار مسکن طبق سنت هر ساله در ماه پایانی سال و پس از آن ماه آغازین سال، تاثیر قیمتی این خلوت شدن بر بازار در بهار سال اینده و در صورت تداوم فرایند کاهش تقاضا خود را نشان دهد.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 25 اسفند 1398 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: 20amar.ir شناسه مطلب: 132

به "پیش بینی شرایط بازار مسکن در سال 99" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیش بینی شرایط بازار مسکن در سال 99"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید