شرایط اشغال هتلهای مشهد در حال حاضر زیر 50 درصد است

به گزارش بیست آمار، ایسنا/ براساس آخرین خبرهای بدست آمده، شرایط اشغال هتلهای مشهد در حال حاضر زیر 50 درصد است.

شرایط اشغال هتلهای مشهد در حال حاضر زیر 50 درصد است

محمود مادرشاهیان، رئیس جامعه هتلداران خراسان رضوی در خصوص شرایط اشغال واحدهای اقامتی رسمی مشهد اظهار کرد: در حال حاضر ظرفیت اشغال واحدهای اقامتی رسمی مشهد شرایط خوبی ندارد و زیر 50 درصد است. در خرداد و ایام امتحانات دانش آموزان قرار داریم و خانواده ها درگیر تحصیل و امتحانات بچه ها خود هستند. طبیعی است که خانواده ها در این ایام نتوانند همانند سالهای گذشته به مشهد سفر کنند.

رئیس جامعه هتلداران خراسان رضوی با تاکید بر اینکه به تدریج از اواخر خرداد سطح اشغال هتلها افزایش می یابد، افزود: در ادامه ایام سال ظرفیت اشغال خوبی را برای هتلهای خراسان رضوی پیش بینی می کنیم. سفرهای خراسان رضوی به دلیل کمبود بلیت هواپیما در نوروز کاهش یافته بود.

مادرشاهیان گفت: در تابستان ایرلاین ها قول دادند پروازها را افزایش دهند که با افزایش پروازها به مشهد ظرفیت اقامتی هتلهای مشهد نیز بهبود پیدا خواهد کرد؛ بر همین اساس در مرداد و شهریور ظرفیت اشغال هتلها به 90 درصد خواهد رسید.

وی شرح داد: با توجه به همزمانی ولادت امام رضا (ع) و دهه کرامت با ایام امتحانات پیش بینی می شود خانواده ها برای سفر کردن با مشکلاتی روبرو باشند اما از آنجا که بسیاری از زائران می خواهند این ایام خاص را در حرم رضوی سپری کنند، باز هم به مشهد سفر خواهند کرد. از همین رو پیش بینی می کنیم درصد اشغال هتلها در روز ولادت امام رضا (ع) به 70 درصد نیز برسد.

رئیس جامعه هتلداران خراسان رضوی افزود: کلیه هتلها آماده میزبانی و پذیرایی از زائران امام رضا (ع) هستند تا بتوانند خدمات ارزشمندی ارائه دهند. از کلیه زائران تقاضا دارم در صورت مشاهده مورد یا مسئله ای در واحدهای اقامتی حتما به ما اطلاع دهند. بلافاصله بازرسان ما وارد عمل می شوند و اجازه نخواهند داد در حق هیچ مسافری اجحاف صورت گیرد.

مادرشاهیان تاکید کرد: همه نرخ ها در معرض دید زائران واقع شده است. تمام هتلها توجیه شده اند که نمی توانند بالاتر از نرخ مصوب هزینه ای از زائران دریافت کنند اما می توانند برای مسافران خود تخفیف در نظر بگیرند.

انتشار: 10 خرداد 1402 بروزرسانی: 10 خرداد 1402 گردآورنده: 20amar.ir شناسه مطلب: 1666

به "شرایط اشغال هتلهای مشهد در حال حاضر زیر 50 درصد است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط اشغال هتلهای مشهد در حال حاضر زیر 50 درصد است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید