واکنش مردم به گاوداری خودروسازان، خودروسازها زیان ده نیستند!

به گزارش بیست آمار، به گزارش خبرنگاران، در روزهای گذشته خبری منتشر شد که ایران خودرو مالک یک گاوداری است.

واکنش مردم به گاوداری خودروسازان، خودروسازها زیان ده نیستند!

البته در پی این خبر بار دیگر این حقیقت مورد توجه نهاده شد که خودروسازان دارای منابع درآمدی هستند که به صنعت خودروسازی هیچ ارتباطی ندارند.

کارشناسان در این مورد گفتند: مشکل صنعت خودروسازی ایران این است که بنگاه داری صنعتی به بنگاه داری غیرصنعتی تبدیل شده است.

به گفته آنها، خودروسازان مشغول فعالیت هایی هستند که هیچ ربطی به حوزه خودروسازی ندارد؛ مانند بیمه، آژانس هواپیمایی و باشگاه داری.

واکنش مردم چه بود؟

مخاطبان خبرنگاران به این موضوع واکنش نشان داده اند، آنها می گویند این که خودروسازها گله می نمایند سودده نیستند درست نیست. خودروسازان سرمایه ها را وارد بخش های دیگری نموده اند.

واقعا متاسفم که شصت سال منتاژ خودرو داریم نه صنعت خودرو اون دردست عده ای رانت که نمیذارند دیگران کاری برای فراوری خودرو انجام دهند ونه خود اقدامی مینمایند .باید فورا واردات خودرو را سریع انجام دهند تا این رانت به صفر برسه بارقابتی کردن صنعت خودرو دادمیزنند که استقلال صنعت خودرو ازبین میره ولی این دروغیه که الان هم شعارش را میدهند اتفاقا هم پای مافیا ازاینا کنده میشه چون درامد های نجومی از بین میره وخودرو سازان واقعی میرند دنبال کار مفید یعنی ابداع وفراوری نه ممتاژ وهر روز یه بهانه برای گران کردند؟؟؟؟؟؟

همش گله می نمایند ضرر دارند نگو پول های مردم ناکجا آباد سرمایه گذاری می نمایند .شک نکنید املاک در کشورهای اروپایی دارند .مسئولین خودشان را ماه عسل به کشورهای دیگر می فرستند و پولش از جیب مردم بیچاره می گیرند.

صد در صد از همین گاوداری ها یکسری مدیر برگزیده انتخاب مینمایند و برای اداره امور در راس کار قرار میدهند که شرایط صنعت خودرو به چنین روزی افتاده.

آیا خودرو سازان همان شیر فروشان نیستند؟

چرا باید دو خودروساز داخل کشور زیان ده باشند اما شرکت های ام وی ام و چندین شرکت دیگر چینی داخل ایران سودده هستند؟

خودروسازان علاوه برگاوداری مرغداری انبوه سازی و دلارفروشی دارند خودرو را عمدا گران می نمایند ازسود میلیاردی این کارهاراانجام می دهند. آن هم ماشبن بی کیفیت.

آخرین اخبار خودرویی را در صفحه اخبار خودرو خبرنگاران بخوانید.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 27 بهمن 1400 بروزرسانی: 27 بهمن 1400 گردآورنده: 20amar.ir شناسه مطلب: 1375

به "واکنش مردم به گاوداری خودروسازان، خودروسازها زیان ده نیستند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش مردم به گاوداری خودروسازان، خودروسازها زیان ده نیستند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید