واکنش عضو هیات مدیره استقلال به ماجرای منصوریان و مجیدی

به گزارش بیست آمار، تهران (پانا) - عضو هیات مدیره استقلال اعتقاد دارد که تیمش همواره در بیانیه ها پاسخگو بوده و هیچ گاه آغاز کننده نبوده است.

واکنش عضو هیات مدیره استقلال به ماجرای منصوریان و مجیدی

به گزارش خبرآنلاین،محمد مومنی عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در حاشیه ملاقات تیم پیشکسوتان استقلال و راه آهن به مناسبت بزرگداشت روز شهدا درباره ملاقات برابر پرسپولیس گفت: امتیازات دو تیم به هم نزدیک نیست و با این حال، اعتقاد من این است که این ملاقات، جدا از امتیازاتی که دو تیم دارند مسابقه حساسی است. طرفداران تیم ما دوست دارند با همان اقتدار کارمان را انجام دهیم. باشگاه استقلال سعی می نماید که به هر جهت همان فرایند قبلی خودش را ادامه دهد و بتواند درون زمین با اقتدار تفکرات تاکتیکی سرمربی خود را اجرا کند.

وی درباره مسائل میان فرهاد مجیدی و حواشی ملاقاتهای استقلال با پیشکسوتان این تیم از جمله با علیرضا منصوریان پاسخ داد: اختلافی نیست. به هر جهت هر مربی برای بازیکنان خودش یک نوع استراتژی را تهیه و تنظیم می نماید و سعی دارد درون زمین آن را اجرا کند. درست است که آقای منصوریان تمام پیشینه خودش را مدیون باشگاه استقلال است اما دوست دارد تیمش برنده گردد.

او درخصوص اینکه فرهاد مجیدی به سمت منصوریان نیامده است، پاسخ داد: طبق چیزی که ما دیدیم، آقای مجیدی آن بالا بود و در کنار زمین حضور نداشت. حالا او وارد زمین شده و فشار روحی، روانی و استرس را تحمل نموده است. همین ها موجب می گردد که برخی مواقع فرد نتواند اطرافیانش را خوب ببیند یعنی شاید آنها را ببیند ولی ذهنا آن شخص را نمی بیند. ما باید کمی نسبت به این مسئله درایت بیشتری داشته باشیم.

مومنی گفت: با تمام احترامی که برای منصوریان قائلم، شاید این اتفاق اتفاق افتاده باشد. در این روزهایی که استقلال به آرامش احتیاج دارد و با خیلی از موارد و مسائل می جنگد، من به همه پیشکسوتان عزیز و کسانی که سرور و آقای من هستند پیشنهاد می کنم که سعی نمایند تا آرامش خاصی را به باشگاه بدهند. چون ما از آنها این توقع را داریم، همانطوری که آنها پیش از این توقع طرفداران را برآورده کردند. امروز هم با قدری مدارا آرامش را به تیم خودشان منتقل نمایند تا انتهای فصل یک آرامش نسبی داشته باشیم و حداقل جام را بالای سر ببریم.

عضو هیئت مدیره استقلال در خصوص پرداخت مطالبات به بازیکنان گفت: سعی می کنیم طبق پروتکلی که داریم، کار را پیش ببریم. به هر شکل بازیکنان متوقع هستند و در این شکی نیست. به هر حال ما زحمت خودمان را می کشیم، ان شاءالله که بتوانیم نظرات و توقعات آنها را برآورده کنیم.

وی در سرانجام درخصوص جنگ بیانیه نویسی سرخابی ها گفت: استقلال آغاز نماینده بیانیه نبوده و فقط پاسخگوی نظرات دیگران است. تمام تقابل ما درون زمین است و ما فقط پاسخگو هستیم.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: 20amar.ir شناسه مطلب: 1450

به "واکنش عضو هیات مدیره استقلال به ماجرای منصوریان و مجیدی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش عضو هیات مدیره استقلال به ماجرای منصوریان و مجیدی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید