واکسیناسیون 18 ساله ها در کردستان شروع شد

به گزارش بیست آمار، خبرنگاران/کردستان معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان از انجام واکسیناسیون کرونا برای متولدین 1382 در استان اطلاع داد.

واکسیناسیون 18 ساله ها در کردستان شروع شد

ابراهیم قادری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سامانه ثبت نام salamat.gov.ir برای رده سنی 18 سال به بالا در استان (متولدین 1382) فعال است.

وی از کاهش سن ثبت نام برای تزریق واکسن در سامانه نوبت دهی salamat.gov.ir اطلاع داد و گفت: همیشه افراد طبق گروه های سنی 18 سال به بالا می توانند به سامانه نوبت دهی واکسیناسیون مراجعه و زمان و محل دریافت واکسن را انتخاب نمایند.

معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان اسم کرد: طبق مطالعات انجام شده بر روی افراد زیر 18 سال در دیگر کشورها و انتشار نتایج آن، تزریق واکسن سینوفارم برای این رده سنی مجاز اعلام شده است.

قادری با اشاره به اهمیت تزریق واکسن کرونا با توجه به فرا رسیدن پاییز و فصول سرد سال توضیح داد: هم اکنون به مقدار کافی واکسن در اختیار داریم و همه گروه های سنی واجد شرایط می توانند با مراجعه به مراکز تجمیعی نسبت به دریافت واکسن اقدام نمایند.

وی با بیان اینکه برای ثبت نام جهت انجام واکسن کرونا احتیاج به داشتن پرونده بهداشتی نیست، افزود: از شهروندان فهیم صمیمانه تقاضا می گردد برای جلوگیری از ازدحام، معطلی و احتمال انتقال بیماری، قبل از مراجعه به مراکز واکسیناسیون از سامانه نوبت بگیرند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 4 مهر 1400 بروزرسانی: 4 مهر 1400 گردآورنده: 20amar.ir شناسه مطلب: 1226

به "واکسیناسیون 18 ساله ها در کردستان شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکسیناسیون 18 ساله ها در کردستان شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید