نوآوری های ال جی برای طراحی کاربرمحور در IDEA 2022

به گزارش بیست آمار، این شرکت بار دیگر بر پیشگامی در طراحی با 13 جایزه در جوایز بین المللی تعالی طراحی (International Design Excellence Awards) سال جاری تاکید نمود

نوآوری های ال جی برای طراحی کاربرمحور در IDEA 2022

ال جی الکترونیکس (ال جی) مجدداً به علت فزونی خود در طراحی محصول شناخته شد و در مجموع 13 جایزه از جمله افتخار طلایی را در جوایز بین المللی طراحی عالی (IDEA2022) دریافت کرد.

جوایز IDEA سالانه به وسیله انجمن طراحان صنعتی آمریکا (IDSA)، به عنوان یکی از فزونین برنامه های جایزه طراحی در دنیا در نظر گرفته می گردد که دستاوردهای استثنایی در طراحی صنعتی را به همراه جایزه طراحی iF و جایزه طراحی نقطه قرمز به رسمیت می شناسد.

تلویزیون LG OLED Objet Collection Posé، که بخشی از مجموعه تلویزیون های لایف استایل است و اخیراً معرفی شده، در IDEA امسال پیروز به کسب امتیاز طلایی شد. این محصول منحصربه فرد که شبیه یک مبلمان گران قیمت یا شیء هنری است، می تواند هر فضایی را با طراحی زیبای خود بهبود بخشد و در عین حال تجربه های تماشایی به یاد ماندنی را به وسیله آخرین فناوری های OLED ال جی ارائه دهد.

برخلاف تلویزیون های معمولی که برای نصب روی دیوار یا قرار دادن بالای یک کنسول یا میز طراحی شده اند، تلویزیون Posé را می توان تقریباً در هر نقطه از خانه به لطف پایه باریک چهارپای خود قرار داد. هنگامی که به حالت گالری می روید، تلویزیون به یک بوم خودروشن زیبا برای نمایش آثار هنری یا عکس ها تبدیل می گردد و روشی خیره کننده برای نمایش هنر مورد علاقه شان یا زنده کردن لحظات باارزش خانوادگی در اختیار کاربران قرار می دهد.

تلویزیون LG OLED Objet Collection Posé در اوایل امسال در Red Dot Design Award 2022 جایزه برترین برترین ها را از آن خود کرد، در حالی که یکی دیگر از محصولات LG OLED Objet - Easel - جایزه طلایی را در iF Design Award 2022 به خانه برد.

از دیگر برندگان در IDEA 2022 می توان به لوازم آشپزخانه ممتاز، سری یخچال های ساید بای ساید ال جی InstaView و مایکروویو فوق العاده STUDIO ال جی اشاره نمود که هر دوی آنها جوایز برنز را برای طراحی های پیچیده و زیبایی شناختی خود دریافت کردند. محصولات زیر ال جی نیز در رقابت امسال مورد تقدیر قرار گرفتند:

  • باغچه خانگی LG tiiun
  • دستگاه تصفیه هوای LG PuriCare AeroTower
  • یخچال LG Refrigerator Objet Collection Series
  • ماشین لباسشویی و خشک کن ال جی
  • یخچال فرنچ دُر اینج 36 اینچ STUDIO InstaView
  • سری اجاق گاز STUDIO ال جی
  • سری اجاق های دیواری LG STUDIO
  • کولرگازی کاست یک جهته ال جی
  • دستگاه تهویه مسکونی ال جی (ERV)
  • کیوسک خود سفارش ال جی

لی چول بائه، رئیس مرکز طراحی نوآوری زندگی ال جی الکترونیکس، گفت:

ال جی در پی نوآوری در طراحی است که زندگی مشتریان را به وسیله ترکیب زیبایی شناسی و تجربیات بسیار پیشرفته کاربر که با فناوری های پیشرفته ال جی تحقق یافته است، بهبود می بخشد.

منبع: فوت و فن
انتشار: 28 اسفند 1401 بروزرسانی: 28 اسفند 1401 گردآورنده: 20amar.ir شناسه مطلب: 1638

به "نوآوری های ال جی برای طراحی کاربرمحور در IDEA 2022" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نوآوری های ال جی برای طراحی کاربرمحور در IDEA 2022"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید