نقاشی بهداشت فردی برای بچه ها؛ 25 طرح رنگ آمیزی

به گزارش بیست آمار، بهداشت فردی مجموعه ای از فعالیت هاست که افراد برای حفظ و بالابردن سلامت خود به طور منظم انجام می دهند. با نقاشی بهداشت فردی برای بچه ها فعالیت هایی مثل شستن دست را به بچه هامان آموزش دهیم.

نقاشی بهداشت فردی برای بچه ها؛ 25 طرح رنگ آمیزی

خبرنگاران | سرویس سرگرمی - از سن خاصی، بچه ها باید یاد بگیرند بهداشت فردی خود را مستقلا و منظم رعایت نمایند. از جمله کارهایی که برای بهداشت فردی باید رعایت نمایند، شستن دست ها، حمام کردن، مسواک زدن، شانه کردن مو و … است. شما به عنوان والدین باید این نکات بهداشتی را به آن ها آموزش دهید. یکی از روش هایی که می توانیم همراه با سرگرمی به بچه ها نکات مختلف را آموزش دهیم، طرح های آماده نقاشی برای رنگ آمیزی است. با طرح های آماده نقاشی بهداشت فردی برای بچه ها می توانیم کارهایی که در طول روز باید برای رعایت بهداشتشان انجام دهند را به آن ها گوشزد کنیم. در ادامه نمونه هایی از نقاشی بهداشت فردی برای بچه ها را با هم خواهیم دید.

در صورتی که مشاهده ایده خاصی از نقاشی درمورد بهداشت فردی مد نظر شماست، با انتخاب عناوین ارائه شده در فهرست زیر، به موضوع دلخواه خود برسید:

  • نقاشی انواع میکروب ها
  • نقاشی شستن دست ها برای رعایت بهداشت فردی
  • نقاشی حمام کردن برای رعایت بهداشت فردی
  • نقاشی شانه زدن موها برای رعایت بهداشت فردی
  • نقاشی مسواک زدن برای رعایت بهداشت فردی

نقاشی انواع میکروب ها

میکروب ها موجودات بسیار کوچکی هستند که با چشم دیده نمی شوند اما در همه جا حضور دارند. اگر بهداشت فردی خود را رعایت نکنیم وارد بدنمان شده و ما را بیمار می نمایند. نقاشی میکروب ها را رنگ کنید و با این موجودات خطرناک بیشتر آشنا شوید.

نقاشی شستن دست ها برای رعایت بهداشت فردی

از آن جا که دست هر فرد در طول روز با وسایل زیادی تماس دارد، در طول روز چندین بار باید دست های خود را با آب و صابون بشوییم تا میکروب ها و باکتری های دست هایمان از بین بروند. نقاشی دست شستن با صابون می تواند این را به خوبی آموزش دهد.

نقاشی حمام کردن برای رعایت بهداشت فردی

یکی دیگر از سوژه های نقاشی در خصوص رعایت بهداشت، حمام کردن است که به صورت منظم چند بار در هفته باید انجام گردد. بچه ها آب بازی را بسیار دوست دارند. عروسک های مورد علاقه شان را به حمام ببرید و با آن ها آب بازی کنید و ببینید که چطور عاشق حمام کردن می شوند.

نقاشی شانه زدن موها برای رعایت بهداشت فردی

هر روز باید موهایمان را شانه کنیم تا ظاهری تمیز و مرتب داشته باشیم. همچنین شانه کردن موها به گردش خون در پوست سر یاری می نماید و بنابراین موهایی پرپشت تر و بلندتر خواهیم داشت.

نقاشی مسواک زدن برای رعایت بهداشت فردی

بعد از هر وعده غذایی باید دندان های خود را مسواک بزنیم تا دندان های زیبا، سالم و درخشانی داشته باشیم.

سخن آخر

آموزش نکات بهداشت فردی به بچه ها کاری الزامی است. آموزش همراه با نقاشی این کار را ساده تر و هیجان انگیزتر می نماید. یکی دیگر از نکاتی که می توانید با نقاشی به بچه ها آموزش دهید نکات مربوط به بهداشت دهان و دندان خواهد بود؛ از این رو توصیه می کنیم به مطلب نقاشی دندان برای بچه ها نیز سری بزنید. شما چه نکات دیگری برای نقاشی بهداشت فردی برای بچه ها می شناسید؟ دیدگاه ها و تجربیاتتان را به وسیله قسمت نظرات و پرسش ها با ما و دیگر مخاطبان خبرنگاران درمیان بگذارید.

برگرفته از: hundeatelier, ioka, photostock

منبع: setare.com
انتشار: 19 تیر 1400 بروزرسانی: 19 تیر 1400 گردآورنده: 20amar.ir شناسه مطلب: 1119

به "نقاشی بهداشت فردی برای بچه ها؛ 25 طرح رنگ آمیزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نقاشی بهداشت فردی برای بچه ها؛ 25 طرح رنگ آمیزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید