نحوه برخورد پلیس با خودرو های غیربومی در ورودی 5 شهر

به گزارش بیست آمار، جانشین پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا گفت: نحوه برخورد پلیس با خودرو های غیر بومی در ورودی 5 شهر اعلام شده، تذکر و ارشاد و راهنمایی برای بازگشت است.

نحوه برخورد پلیس با خودرو های غیربومی در ورودی 5 شهر

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، سردار سید تیمور حسینی جانشین پلیس هدایت و رانندگی نیروی انتظامی در مورد آخرین تمهیدات پلیس راهور در راستای اجرای مصوبات ستاد مقابله با کرونا مبنی بر ایجاد ممنوعیت در تردد خودرو ها در بعضی از شهر ها گفت: ماموران پلیس راهور اجازه تردد به خودروهادر شهر های اعلام شده را بر اساس شماره پلاک و بومی بودن آن ها می دهند.

وی گفت: 5 شهر تهران، البرز، اصفهان، ارومیه و مشهد طبق مصوبات جدید دارای ممنوعیت تردد هستند؛ این ممنوعیت به گونه ای است که اجازه ورود به خودرو های بومی داده شده و اجازه خروج داده نمی گردد.

سردار حسینی با اشاره به اینکه شهر های تهران و کرج در مجموع یک شهر تلقی شده است به اعمال ممنوعیت تردد خودرو های شخصی با توجه به پلاک تاکید نمود و گفت: برای خودرو های امدادی، ناوگان حمل و نقل عمومی بار و مسافر محدودیت تردد لحاظ نمی گردد.

جانشین پلیس هدایت و رانندگی نیروی انتظامی در پاسخ به دیگر پرسش در مورد واکنش مردم به اجرای این طرح بیان کرد: خوشبختانه آمار ها نشان داده که 20 درصد از تردد ها کاهش پیدا نموده و مردم پروتکل های بهداشتی را رعایت نموده و از سفر های غیرضروری خودداری نموده اند.

وی با اعلام اینکه ماموران پلیس راهور در ورودی و خروجی شهر هایی که نام برده شد حضور دارند درباره چگونگی برخورد با خودرو های غیر بومی گفت: ماموران پلیس هدایت و رانندگی با تذکر و ارشاد نسبت به برگرداندن خودرو هایی که پلاکشان غیر بومی تشخیص داده گردد اقدام خواهند کرد.

وی گفت: همکاری مردم با پلیس در این زمینه مناسب بوده و گزارش خاصی نداشته ایم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 28 آبان 1399 بروزرسانی: 28 آبان 1399 گردآورنده: 20amar.ir شناسه مطلب: 685

به "نحوه برخورد پلیس با خودرو های غیربومی در ورودی 5 شهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نحوه برخورد پلیس با خودرو های غیربومی در ورودی 5 شهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید