منچستریونایتد 3 - لیورپول 2؛ حذف دشمن با شلیک دیدنی برونو

به گزارش بیست آمار، خبرگزاری خبرنگاران- دومین دربی شمال غرب انگلیس در فصل 21-2020 با پیروزی شیاطین سرخ به انتها رسید.

منچستریونایتد 3 - لیورپول 2؛ حذف دشمن با شلیک دیدنی برونو

به گزارش خبرنگاران، منچستریونایتد با شکست دادن لیورپول، به دور پنجم جام حذفی انگلیس راه پیدا کرد. شاگردان اوله گونار سولسشر با ارائه یک بازی زیبا و سرگرم کننده رقیب دیرینه خود را شکست دادند و به مرحله بعدی راه یافتند. منچستریونایتد و لیورپول که چند روز پیش در چهارچوب رقابت های لیگ برتر انگلیس به مصاف یکدیگر رفته بودند، امشب یک مرتبه دیگر و این بار در دور چهارم FA CUP رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی در نهایت با نتیجه 3-2 به سود شیاطین سرخ صعود انتها یافت.

منچستریونایتد کار را بهتر شروع کرد و در لحظات ابتدایی می توانست توسط میسون گرینوود به گل اول دست پیدا کند اما ضربه این بازیکن در زاویه بسته توسط آلیسون بکر بازگردانده شد. در ادامه لیورپول کار را به تعادل کشاند و در دقیقه 18 به گل اول دست یافت. محمد صلاح روی پاس روبرتو فیرمینو در مصافی تک به تک با دروازه منچستریونایتد با یک ضربه چیپ فوق العاده دین هندرسون را مغلوب کرد تا نتیجه 1-0 گردد.

منچستریونایتد خیلی زود توانست گل خورده را جبران کند. پاس فوق العاده مارکوس راشفورد باعث شد میسون گرینوود در مصافی تقریباً تک به تک با دروازه لیورپول قرار گیرد و با یک ضربه فوق العاده نتیجه را به 1-1 تغییر دهد. در حالی که بازی به لحظات انتهای نیمه اول نزدیک می شد منچستریونایتد می توانست در دو مرحله به گل بعدی دست پیدا کند اما هر بار مدافعان لیورپول توپ را برگرداندند تا بازی در انتها 45 دقیقه ابتدایی با همان نتیجه 1-1 تمام گردد.

منچستریونایتد در نیمه دوم کار را فوق العاده شروع کرد و این بار مارکوس راشفورد پیروز شد دروازه لیورپول را باز کند. ستاره انگلیسی روی پاس گرینوود و با یک ضربه بغل پای حرفه ای دروازه آلیسون بکر را باز کرد تا نتیجه 2-1 گردد. در دقیقه 58 لیورپول می توانست کار را به تساوی بکشاند اما ضربه جیمز میلنر در دهانه دروازه با بی دقتی به بیرون رفت. چند لحظه بعد لیورپول توانست کار را به تساوی بکشاند. باز هم محمد صلاح بود که روی اشتباه مدافعان منچستر یونایتد دروازه این تیم را باز کرد تا کار 2-2 گردد.

در دقیقه 78 منچستریونایتد در پشت محوطه جریمه لیورپول به یک ضربه آزاد دست یافت. برونو فرناندز که به عنوان یار تعویضی به زمین آمده بود پشت توپ ایستاد و توانست با یک ضربه فوق العاده دروازه حریف را باز کند تا نتیجه 3-2 گردد. در دقیقه 89 منچستر یونایتد می توانست گل چهارم را هم وارد دروازه لیورپول کند اما ضربه سر ادینسون کاوانی با بدشانسی محض به تیر دروازه برخورد کرد. در ادامه نیز حملات لیورپول نتیجه ای نداد تا بازی همان 3-2 تمام گردد و منچستر یونایتد به مرحله بعدی رقابت های جام حذفی انگلیس صعود کند.

منچستریونایتد 1-0 لیورپول؛ صلاح (18): روی آفسایدگیری ضعیف مدافعان یونایتد، صلاح پس از پاس در عمق فیرمینو با هندرسون تک به تک شد و با یک ضربه چیپ پای راست او را تسلیم کرد.

منچستریونایتد 1-1 لیورپول؛ گرینوود (26): در یک ضد حمله، رشفورد با پاس قطری عالی خود جناح بازی را عوض کرد و گرینوود پس از کنترل توپ با یک ضربه پای راست زمینی دروازه آلیسون را گگردد.

منچستریونایتد 2-1 لیورپول؛ رشفورد (48): در ضد حمله دیگری، این بار گرینوود پاس پشت دفاع زیبایی فرستاد و رشفورد با فرار از تله آفساید به محوطه جریمه حریف رسید و در نهایت خونسردی با یک ضربه بغل پا تیمش را پیش انداخت.

منچستریونایتد 2-2 لیورپول؛ صلاح ((58): مگوایر توپ را با پاسی بلند به کاوانی رساند ولی پاس تک ضرب این بازیکن به یار حریف رسید تا ضد حمله ای برای تیم مهمان شکل بگیرد؛ در نهایت پس از ارسال پاسی عرضی از جانب فیرمینو درون محوطه جریمه، میلنر توپ را رها کرد تا صلاح از راه برسد و با شوت خود بازی را به تساوی بکشاند.

منچستریونایتد 3-2 لیورپول؛ فرناندز (78): پس از خطایی که در نزدیکی محوطه جریمه روی کاوانی صورت گرفت، فرناندز پشت توپ ایستاد و با ضربه ای به زاویه دروازه بان، آلیسون را تسلیم کرد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 4 اسفند 1399 بروزرسانی: 4 اسفند 1399 گردآورنده: 20amar.ir شناسه مطلب: 873

به "منچستریونایتد 3 - لیورپول 2؛ حذف دشمن با شلیک دیدنی برونو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منچستریونایتد 3 - لیورپول 2؛ حذف دشمن با شلیک دیدنی برونو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید