منتظر اعلام نتیجه 150 تست دوپینگ از آلمان هستیم

به گزارش بیست آمار، به گزارش خبرنگاران، یک ماه از شروع سال میلادی جدید می گذرد اما هنوز ستاد ملی مبارزه با دوپینگ ایران (نادو) پیگیر بررسی و اعلام نتیجه بخشی از نمونه گیری های به عمل آمده از ورزشکاران در سال گذشته میلادی است.

منتظر اعلام نتیجه 150 تست دوپینگ از آلمان هستیم

با ارزانترین تورهای آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ دیدن کنید.

موضوعی که خبرنگاران نیز در گزارشی با عنوان پنهان کاری در دوپینگ 10 ورزشکار ایران/ 150 نمونه معطل پول به آن پرداخت و اینگونه بیان کرد که بدهی 150 هزار یورویی به آزمایشگاه کلن آلمان باعث تاخیر در بررسی نمونه های ارسالی شده است.

البته اقدامات لازم برای پرداخت بدهی نادو ایران به آلمان با طی کردن مسیرهای مختلف و حتی گذر از حساب بانکی وزارت امور خارجه ایران در فرانکفورت انجام شد. بدین ترتیب بررسی نمونه گیری ورزشکاران ایران در دستور کار پزشکان و متخصصان آلمانی قرارگرفته است.

مهرزاد خلیلیان دبیرکل ستاد ملی مبارزه با دوپینگ در مصاحبه با خبرنگاران در این مورد گفت: از چند هفته پیش برای پرداخت بدهی به آزمایشگاه کلن آلمان اقدام شد اما از آنجا که به خاطر مسائل موجود در ورود و خروج های بین المللی قادر به واریز مستقیم پول نیستیم، تسویه حساب کامل با طی کردن پروسه زمانی طولانی انجام شد.

وی توضیح داد: هفته گذشته مبلغ بدهی به آزمایشگاه کلن آلمان به طور کامل به حساب این آزمایشگاه واریز شد. بنابراین بدهی ما به آلمانی ها صفر شد و مشکل دیگری برای بررسی تست های دوپینگ نیست.

سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی با تاکید بر اینکه 150 نمونه گیری از ورزشکاران ایران در آزمایشگاه کلن است که هنوز بررسی نشده اند، اعلام کرد: با پرداخت بدهی معوقه، بررسی این نمونه ها شروع می گردد. منتظر هستیم تا نتیجه آنها را گرفته و مراحل لازم برای مدیریت نتایج آنها را طی کنیم.

خلیلیان با یادآوری اینکه تست سلامت ورزشکاران ایران در بازی های المپیک شروع شده است، گفت: با هماهنگی کمیته ملی المپیک معاینه تمام ورزشکاران اعزامی به توکیو انجام خواهد شد. همچنین در خصوص کنترل دوپینگ این دسته ورزشکاران هم برنامه جامعی داریم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 22 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 20amar.ir شناسه مطلب: 124

به "منتظر اعلام نتیجه 150 تست دوپینگ از آلمان هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منتظر اعلام نتیجه 150 تست دوپینگ از آلمان هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید