آشنایی با 15 ساعت هوشمند محبوب با عمر بالای باتری

به گزارش بیست آمار، اگر در پی خرید یک ساعت هوشمند باکیفیت در بازه قیمتی مختلف هستید و می خواهید طول عمر باتری آن هم بسیار بالا باشد، در این مطلب با ما همراه باشید تا شما را با 15 مدل محبوب آشنا کنیم.

آشنایی با 15 ساعت هوشمند محبوب با عمر بالای باتری

1. ساعت هوشمند میبرو مدل Lite SmartWatch

نخستین ساعتی که قصد معرفی آن را داریم، میبرو واچ لایت است. مقرون به صرفه ترین ساعت هوشمند این فهرست با طول عمر باتری مثال زدنی. این ساعت مچی هوشمند یک صفحه نمایش 1.3 اینچی AMOLED دارد و از ظاهر زیبایی هم بهره می برد چرا که شرکت سازنده حواشی بسیار کمی را برای اطراف نمایشگر در نظر گرفته است. اگرچه ساعت هوشمند میبرو لایت قیمتی پایینی دارد، اما قابلیت هایی را به کاربران ارائه می نماید تا آن ها را شگفت زده کند. به عنوان مثال میبرو لایت دارای استاندارد IP68 است که آن را در برابر گرد و غبار و حتی آب مقاوم نموده است. اما گل سر سبد قابلیت های این ساعت باتری 230 میلی آمپر ساعتی آن است که با یک بار شارژ می تواند تا 8 روز شما را همراهی کند. نکته جالب اینجاست که با خاموش کردن حسگر ضربان قلب و استفاده از آن در مواقع احتیاج می توانید 2 روز دیگر هم روی توانایی های باتری این محصول حساب کنید.

2. ساعت هوشمند آی می لب مدل KW66 Blood Oxygen Monitor

ساعت هوشمند آی می لب IMILAB KW66 Blood Oxygen Monitor محصول نو برند IMILAB یکی از قدرتمندترین شرکت های زیر مجموعه شیائومی است که محصولات خود را با قیمت مناسب و امکانات بسیار خوبی راهی بازار می نماید. این ساعت نمایشگری 1.28 اینچی دارد و به خاطر وزن پایین خود اصلا شما را خسته نمی نماید. اطلاعات سلامتی شما اعم از پایش شرایط قلب، سطح اکسیژن خون، قدم شمار، کالری سوزانده شده همگی به صورت اتوماتیک به وسیله این ساعت جمع آوری شده و در اپلیکیشنی که برای آن در نظر گرفته شده قابل مشاهده هستند. البته هدف معرفی این محصول، باتری پرظرفیت آن است که به راحتی در صورت استفاده معمولی تا 15 روز شما را همراهی کند اما اگر در حالت آماده به کار باشد، تا 30 روز هم می توانید روی توانایی های آن حساب کنید.

3. ساعت هوشمند هایلو مدل RS4 GLOBAL

ساعت هوشمند هایلو مدل RS4 GLOBAL به لطف بهره مندی از قیمت مناسب، امکانات فراوان، ظاهر زیبا و البته طول عمر بالای باتری، یکی از محبوب ترین ساعت های موجود در خبرنگاران و یکی از پیشنهادهای ما به کسانی است که در پی خرید ساعتی مقرون به صرفه با کیفیت بالا هستند. از جمله امکانات این محصول می توان به نمایشگر AMOLED بسیار بزرگ 1.78 اینچی، سنسور اندازه گیری اکسیژن خون، سنسور ضربان قلب، استاندارد ضد آب و گرد و غبار IP68 و… اشاره نمود که همه این ها در کنار طول عمر 10 روزه باتری سبب شده با یکی از ارزشمندترین ساعت های هوشمند این فهرست طرف باشیم. علاوه بر این ها، این ساعت قدرتمند از بیش از 100 فعالیت مختلف مختلف مانند دوچرخه سواری، سنگ نوردی، راه رفتن سریع، دویدن در فضای باز، یوگا، بسکتبال، فوتبال، قایقرانی، ژیمناستیک و… پشتیبانی می نماید و اطلاعات خوبی را از تأثیر آن ها روی سلامتی شما در اختیارتان قرار می دهد.

4. ساعت هوشمند میبرو مدل Watch Lite 2 به همراه بند

ساعت هوشمند میبرو لایت 2 سومین ساعت مجذوب کننده این فهرست از لحاظ قیمت و یکی از برترین ها از لحاظ طول عمر باتری است که قادر است با یک بار شارژ تا 12 روز شما را همراهی کند. البته این در صورتی است که استفاده زیادی از آن نکنید اما در صورت استفاده سنگین، قطعا تا 1 هفته هم می توانید روی توانایی های آن حساب کنید. این ساعت علاوه بر شارژدهی عالی، قابلیت های خوب دیگری را هعم به کاربران ارائه می دهد. مثلا اینکه به نمایشگر 1.3 اینچی AMOLED مجهز شده و استاندارد ضدآب و ضدگردوغبار IP68 را هم دریافت نموده است. از دیگر مشخصات این محصول می توان به سنسور ضربان قلب و پشتیبانی از 60 حالت ورزشی مختلف اشاره نمود که آن را برای افراد علاقه مند به تناسب اندام هم به گزینه مناسبی تبدیل نموده است.

5. ساعت هوشمند شیائومی مدل Redmi Watch 2 Lite طرح بند سیلیکونی

یکی از کارآمدترین و برترین ساعت های هوشمند موجود در بازار با طول عمر بالای باتری، ردمی واچ 2 لایت است. این ساعت هوشمند از امکانات بسیار خوبی از جمله اثر انگشت، گام شمار و سنسور ضربان قلب بهره می برد و به لطف اپلیکیشن Xiaomi Wear Lite می توانید آن را متناسب با سلیقه خود شخصی سازی کنید. ردمی واچ 2 لایت بعلاوه از استاندارد ضد آب 5ATM بهره می برد به این معنا که در فشار 50 متری آب می تواند از نفوذ آب به درون جلوگیری کند. اما تمام این ها به کنار، این ساعت هوشمند قادر است به لطف باتری 262 میلی آمپر ساعتی خود، در صورت استفاده عادی تا 10 روز دوام داشته باشد. الته اگر بخواهید از تمام امکانات آن بهره ببرید، باید تقریبا 5 روز روی توانایی های آن حساب باز کنید.

6. ساعت هوشمند میبرو مدل Watch GS

اگر در پی ساعت هوشمندی هستید که علی رغم بهره مندی از نمایشگری باکیفیت که یکی از دلایل اصلی زود تمام شدن شارژ یک گجت دیجیتال است، طول عمر باتری بسیار بالایی هم داشته باشد، پیشنهاد ما به شما خرید ساعت هوشمند میبرو مدل Watch GS است. این محصول از نمایشگر 1.46 اینچی AMOLED استفاده می نماید که وضوح و تراکم پیکسلی فوق العاده ای دارد و زیر نور خورشید هم مسئله ای ایجاد نمی نماید. اما قسمت عالی ماجرا باتری آن است؛ شما می توانید با یک بار شارژ در صورت استفاده معمولی تا 24 روز بدون نگرانی از این ساعت بهره ببرید. البته اگر تمام قابلیت های این محصول فعال باشد و آن را تحت سنگین ترین فشار قرار دهید، یعنی نمایشگر در روشن ترین حالت باشد، همه سنسورها فعال باشند و نمایشگر همواره روشن هم فعال باشد، می توانید تا 4 الی 5 روز روی توانایی های آن حساب کنید که باز هم عد خوبی محسوب می گردد. از جمله سایر قابلیت های این محصول می توان به GPS داخلی، پشتیبانی از 70 نوع حالت ورزشی مختلف و سنسورهای باکیفیت و نسبتا دقیق در محدوده قیمتی مورد نظر اشاره نمود.

7. ساعت هوشمند امیزفیت مدل GTS 2 mini بند سیلیکونی

ساعت هوشمند Amazfit GTS 2 Mini یکی از برترین ساعت های هوشمند از برند امیزفیت محسوب می گردد که طول عمر باتری بسیار بالایی داشته و به عنوان یک ساعت هوشمند میان رده می تواند گزینه بسیار مناسبی برای کاربران با بودجه محدود باشد. این ساعت هوشمند قادر است به لطف باتری پرظرفیت خود، در صورت استفاده عادی تا 14 روز شما را همراهی کند که در صورت استفاده سنگین، به راحتی تا بیش از یک هفته هم شما را همراهی خواهد نمود. این محصول بعلاوه نمایشگر مربعی شکل یا دایره ای کامل ندارد؛ به عبارتی نمایشگر آن چیزی بین دایره ای و مستطیلی است تا بدین ترتیب هم علاقه مندان به نمایشگر گرد راضی باشند هم مستطیلی. نمایشگر این ساعت 1.55 اینچ و از نوع AMOLED با وضوح 306 × 354 پیکسل است که بیشینه روشنایی در آن به 450 نیت می رسد. بعلاوه پشتیبانی از نمایشگر همواره روشن هم در آن وجود دارد. از جمله امکانات این ساعت می توان به سنجش اکسیژن خون، گام شمار، ضربان قلب و… اشاره نمود.

8. ساعت هوشمند مدل HW23 Pro Radiant

یکی از مجذوب کننده ترین و زیباترین ساعت های هوشمند بازار که از لحاظ طول عمر باتری هم حرف های زیادی برای گفتن دارد، ساعت هوشمند مدل HW23 Pro Radiant است. محصولی فوق العاده مجذوب کننده با قیمت عالی که از نمایشگری 1.52 اینچی از نوع LCD بهره می برد و وضوح آن هم به HD می رسد. این ساعت از بدنه آلومینیومی باکیفیتی بهره می برد تا در برابر ضربه ها و آسیب های احتمالی مقاوم باشد. اما آنچه که باعث شده ساعت هوشمند مدل HW23 Pro Radiant در فهرست ما جای داشته باشد، این قابلیت ها و حتی استاندارد ضد آب IP67 آن نیست، بلکه طول عمر باتری 10 روزه آن است که سبب شده انتخابی مجذوب کننده برای افرادی باشد که همواره و در همه موقعیت ها دسترسی آسانی به پریز برق برای شارژ ساعت ندارند.

9. ساعت هوشمند امیزفیت مدل GTS 4 mini

امیزفیت یکی از برترین شرکت های تولیدکننده ساعت هوشمند است و در این فهرست هم تعداد زیادی از محصولات متعلق به این شرکت هستند. یکی از برترین ها هم ساعت هوشمند امیزفیت مدل GTS 4 mini است که علاوه بر طول عمر بالاتی باتری امکانات متنوع و مجذوب کنندهی هم دارد و به لطف قیمت مناسبی که شرکت سازنده برای آن در نظر گرفته، بسیاری از کاربران هم توانایی خرید آن را دارند. این ساعت به لطف باتری 270 میلی آمپر ساعتی خود، در صورت استفاده معمولی می تواند تا 15 روز انجام وظیفه کند. البته اگر استفاده شما سنگین باشد، عمر باتری به 8 روز کاهش پیدا می نماید که هنوز هم عدد بسیار خوبی محسوب می گردد. این ساعت اگرچه نمایشگر بزرگ 1.65 اینچی دارد اما آنقدر مناسب طراحی شده که وزن آن فقط به 31 گرم می رسد و حتی برای خانم ها هم گزینه بسیار مجذوب کنندهی محسوب می گردد. از جمله سایر امکانات این محصول می توان به بهره مندی از GPS داخلی و پشتیبانی از 120 حالت ورزشی مختلف اشاره نمود.

10. ساعت هوشمند جوی روم مدل JR-FC1

شاید نام برند جوی روم زیاد به گوشتان نخورده باشد اما توصیه می کنیم اگر در محدوده قیمتی 4 میلیون تومان در پی خرید یک ساعت هوشمند زیبا، مجذوب کننده و باکیفیت با طول عمر بالای باتری می شد، حتما به ساعت هوشمند جوی روم مدل JR-FC1 هم نیم نگاهی داشته باشید. این محصول که توانسته نظر مثبت بسیاری از کاربران خبرنگاران را هم به خود جلب کند نمایشگری 1.28 اینچی دایره ای شکلی دارد و به برترین شکل ممکن روی دست خانم ها می نشیند. این محصول بعلاوه از پلاستیک بسیار مقاومی هم ساخته شده تا به سادگی خراب نگردد. پشتیبانی از 94 حالت ورزشی مختلف، امکان پاسخگویی به نماس ها، کیفیت ساخت بالا، استاندارد ضد آب و گرد و غبار IP68، سنسورهای دقیق و GPS داخلی از جمله امکانات خوب این محصول هستند اما علت حضور آن در این فهرست، باتری 220 میلی آمپر ساعتی فوق العاده آن است که در صورت استفاده معمولی تا 10 روز می تواند کاربران را همراهی کند.

11. ساعت هوشمند امیزفیت مدل GTS 2E بند سیلیکونی

یکی دیگر از برترین ساعت های هوشمند بازار از لحاظ طول عمر باتری ساعت هوشمند شیائومی amazfit GTS 2e است که از نوع مستطیلی بوده و یک نمایشگر AMOLED خمیده و زیبا با اندازه 1.65 اینچی دارد. این بزرگ بودن صفحه و شفافیت تصویر تجربه کاربری خوبی را برای کاربران به ارمغان می آورد. روی این نمایشگر از پوششی استفاده شده که می تواند به خوبی از صفحه آن در برابر خط و خش محافظت کند. گفتنی است پشتیبانی از قابلیت نمایشگر همواره روشن هم در این محصول وجود دارد. amazfit در ساخت این محصول از آلیاژ آلومینیوم استفاده نموده که بسیار باکیفیت بوده و باعث شده وزن دستگاه هم پایین بماند (25 گرم) تا در دراز مدت باعث خستگی نگردد. این محصول از شمارشگر ضربان قلب، گام شمار، سنجش اکسیژن خون، 6 حالت ورزشی مختلف و… بهره می برد و به لطف باتری 246 میلی آمپر ساعتی خود تا 14 روز در صورت استفاده سبک دوام می آورد قطعا تا بیش از 7 روز در صورت استفاده سنگین هم روشن خواهد ماند.

12. ساعت هوشمند شیائومی مدل LITE2022 بند سیلیکونی

این محصول با می واچ لایت فرق دارد چرا که مدل 2022 آن به شمار میرود و از امکانات و قابلیت های بیشتری بهره می برد. باتری 230 میلی آمپر ساعتی که شیائومی برای این ساعت در نظر گرفته قادر است تا 9 روز آن را برای شما روشن نگه دارد که البته اگر از تمام قابلیت های ساعت بهره ببرید باید انتظار شارژدهی کمتری را از آن داشته باشید. این محصول از امکانات بیشتری هم بهره می برد که از جمله این موارد می توان به نمایشگر 1.4 اینچی بسیار باکیفیت، GPS داخلی، پشتیبانی از 120 واچ فیس گوناگون و 11 حالت ورزشی مختلف، سنسورهایی با عملکرد نسبتا دقیق و… است که آن را به انتخابی مجذوب کننده برای کاربران تبدیل می نماید.

13. ساعت هوشمند شیائومی مدل Mi Watch XMWTCL02 بند سیلیکونی

Mi Watch XMWTCL02 یکی از نوترین ساعت های شیائومی در بازار است که قیمت نسبتا بالایی داشته و برای کاربران حرفه ای مناسب است. این محصول از نمایشگری 1.39 اینچی AMOLED بهره می برد که وضوح تصویر در آن به 454 × 454 پیکسل می رسد و تراکم پیکسلی هم 326 است؛ این یعنی زیر نور مستقیم خورشید هم خوانایی صفحه کم نمی گردد. اما اصلی ترین قابلیت این ساعت هوشمند طول عمر بالای باتری آن است که با یک بار شارژ قادر است 7 تا 24 روز شما را همراهی کند. این یعنی حتی زیر سنگین ترین فشار هم می توانید حداقل 1 هفته روی توانایی های آن حساب ویژه ای باز کنید. از جمله سایر امکانات این محصول می توان به وجحود سنسورهای گوناگون و متنوع، GPS، پشتیبانی از زبان فارسی، طراحی نفسگیر و مجذوب کننده و وزن بسیار کم اشاره نمود.

14. ساعت هوشمند امیزفیت مدل T-Rex Pro بند سیلیکونی

می رسیم به محصولی از امیزفیت که برای عاشقان ساعت های هوشمند با ظاهر خشن، یک انتخاب فوق العاده مجذوب کننده محسوب می گردد. این ساعت هوشمند که طول عمر باتری بالایی هم دارد از نمایشگری گرد بهره می برد که کیفیت آن مثال زدنی است. بعلاوه وجود GPS داخلی هم شما را از وابسته بودن به گوشی حین انجام فعالیت های ورزشی خارج از خانه بی احتیاج می نماید. این محصول از یک باتری قدرتمند بهره می برد که قادر است ساعت را در صورت استفاده معمولی تا 18 روز روشن نگه دارد. البته اگر فشار سنگینی به ساعت وارد کنید این اندازه تقریبا نصف شده و به 9 روز می رسد که باز هم عدد بسیار خوبی محسوب می گردد.

15. ساعت هوشمند شیائومی مدل S1 Active بند سیلیکونی

ساعت هوشمند شیائومی مدل S1 Active بند سلیکونی را باید مدل مقرون به صرفه تر ساعت هوشمند S1 دانست که یکی از برترین و مجذوب کننده ترین ساعت های هوشمند بازار هم محسوب می گردد. این ساعت که باید آن را همرده با پرچم داران مجذوب کننده بازار هم دانست، از طراحی بسیار خوبی بهره می برد و برای خانم ها و آقایان هم گزینه مناسبی است. نمایشگر 1.3 اینچی آن کیفیت و روشنایی خوبی دارد و پشتیبانی از 117 حالت ورزشی مختلف هم سبب شده تا کاربران در انجام هیچ فعالیت ورزشی با مشکل روبرو نشوند. این ساعت از معدود ساعت های هوشمند بازار است که از دستیار صوتی الکسا هم بهره می برد. بهره مندی از GPS داخلی، خاصیت ضد آب، واچ فیس های گوناگون، کیفیت ساخت بالا و… از جمله امکانات خوب این محصول هستند. اما علت اصلی قرارگیری ساعت هوشمند شیائومی مدل S1 Active بند سلیکونی در این فهرست، طول عمر بالای باتری آن است که در صورت استفاده معمولی تا 12 روز هم دوام می آورد اما اگر تمام سنسورهای آن فعال باشند، GPS دائما فعال باشد و صفحه نمایش هم روی بیشترین اندازه روشنایی قرار بگیرد، بیش از 1 روز می توانید روی توانایی های آن حساب کنید.

سخن پایانی

در این مطلب 15 ساعت هوشمند از برندهای مختلف را به شما معرفی کردیم که طول عمر باتری در همگی آن ها بیشتر از 7 روز بوده است. در نتیجه شما با این ساعت ها می توانید روزها به انجام تمرینات ورزشی بپردازید و شرایط سلامتی و تناسب اندام خود را پایش کنید بدون اینکه نگران خالی شدن سریع شارژ باتری باشید.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 22 تیر 1402 بروزرسانی: 16 مرداد 1402 گردآورنده: 20amar.ir شناسه مطلب: 1685

به "آشنایی با 15 ساعت هوشمند محبوب با عمر بالای باتری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با 15 ساعت هوشمند محبوب با عمر بالای باتری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید