آشنایی با موسسه حفاظتی و مراقبتی و خدمات نگهبانی

به گزارش بیست آمار، موسسه حفاظتی و مراقبتی نظم گستران محله ایرانیان مجموعه ای است که با بهره مندی از نیروهای با تجربه و کارآزموده منجر به پیشگیری و کاهش وقوع جرم می گردد. فعالیت این نوع از موسسه ها در راستای حفظ امنیت اجتماعی و فردی است. یک موسسه حفاظتی رسمی با تائید و تحت نظارت نیروی انتظامی کشور فعالیت دارد.

آشنایی با موسسه حفاظتی و مراقبتی و خدمات نگهبانی

موسسه حفاظتی و مراقبتی "نظم گستران محله ایرانیان" مجموعه ای است که با بهره مندی از نیروهای با تجربه و کارآزموده منجر به پیشگیری و کاهش وقوع جرم می شود. فعالیت این نوع از موسسه ها در راستای حفظ امنیت اجتماعی و فردی است. یک موسسه حفاظتی رسمی با تائید و تحت نظارت نیروی انتظامی کشور فعالیت دارد. مهم ترین وظایف و خدمات موسسه حفاظتی در زمینه کاهش جرم و ایجاد امنیت عمومی است. در نتیجه اطمینان خاطری برای مدیران و روسای سازمان ها، ادارات و نهادهای خصوصی و دولتی، اماکن تجاری و مسکونی و... می باشد. در این مطلب ما سعی داریم به وظایف و خدماتی که برترین موسسه حفاظتی و مراقبتی در داخل کشور ارائه می دهد، بپردازیم. اگر به آشنایی بیشتر با فعالیت شرکت های امنیتی و تجهیزات حفاظتی و مراقبتی علاقه دارید، پیشنهاد می کنیم این مطلب را تا پایان بخوانید.

موسسه حفاظتی و مراقبتی چیست؟

امنیت اجتماعی در کنار امنیت فردی یکی از نیازهای ضروری افراد است که لازمه زندگی اجتماعی می باشد. امروزه رشد جمعیت همراه با تنوع فرهنگی و اقتصادی در سطح جامعه نیازمند کوشش بیشتر برای حفظ و تامین امنیت عمومی و اجتماعی در کنار امنیت فردی افراد است. موسسات حفاظتی و مراقبتی به صورت غیراتفاعی و با مجوزهای رسمی تحت نظارت مستقیم نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران برای برقراری آرامش و امنیت در سطح جامعه در کوشش هستند. بالا بردن ضریب امنیتی فردی در جامعه و یا اماکن حساس به وسیله افزایش اطلاعات و آگاهی های امنیتی پیشگیرانه، بخشی از مهم ترین اهداف یک مرکز و موسسه حفاظتی و مراقبتی است. این اهداف با کوشش برای ساماندهی نگهبانی اماکن و خدمات حراستی و انتظامی، افزایش ضریب امنیت با یاری نیروهای آموزش دیده و بهره گیری از سیستم­های حفاظتی و نظارتی روز به روز در حال توسعه است که منجر به رسیدن به امنیت پایدار می شود.

آشنایی با خدمات و فعالیت های موسسه حفاظتی و مراقبتی"نظم گستران محله ایرانیان"

موسسه حفاظتی و مراقبتی در قالب یک مجموعه رسمی، خدمات متنوعی با استفاده از مدیران باتجربه و کادر حفاظتی مراقبتی آموزش دیده ارائه می کند. این خدمات موجب اطمینان خاطر برای مدیران و روسای سازمان ها، ادارات و نهادهای دولتی و خصوصی و... فراهم می سازد. تمامی خدمات و فعالیت های حفاظتی و مراقبتی می تواند برای مجتمع های تجاری، اداری، درمانی، بیمارستان، درمانگاه، کارخانه، انبار، جایگاه های سوخت، سالن ورزشی، مجتمع مسکونی، فروشگاه، هتل، حفاظت از بانک های خصوصی، بانک های دولتی، موسسات اقتصادی و اعتباری، مرکز اسناد و مدارک، اسکورت حمل پول، حفاظت از خزانه بانک ها، طراحی، تهیه و نصب دوربین مداربسته، تهیه و نصب سیستم های الکترونیکی حفاظتی نظیر سیستم های هوشمند امنیتی و... با قابلیت کنترل از راه دور با هماهنگی و مجوز رسمی از پلیس پیشگیری ناجا صورت گیرد. این موارد شامل تامین نیروی حراستی و نگهبانی، تامین نیروی امنیتی همایش ها و مراسم ها نیز می باشد.

از دیگر فعالیت های حفاظتی و مراقبتی این موسسات حراست و حفاظت فیزیکی با استفاده از تجهیزات حفاظتی برای جابه جایی و حمل پول، طلا، دلار و اوراق بهادار است. موسسه حفاظتی و مراقبتی، نوعی شرکت نگهبانی نیز می باشد و خدماتی شامل حفاظت فیزیکی با استفاده از نیروی نگهبان آموزش دیده و تجهیزات حفاظتی کامل برای برگزاری سمینارهای رسمی، اجلاس، نمایشگاه ها و همایش ها در فضای امن دارد.

موسسات حفاظتی امکان فراهم نمودن نگهبان محله جهت مراقبت و محافظت از ساختمان ها، ویلاها، حفاظت از ساختمان های مسکونی را جهت نگهبانی و مراقبت از اموال اشخاص به واسطه مامورین حفاظتی مجرب دارا است. نوع دیگر خدمات قابل عرضه در بخش نگهبانی مربوط به نگهبان پارکینگ ها می باشد.

موسسه حفاظتی در پی درخواست متقاضی جهت استخدام نیروی حراستی و یا استخدام نگهبان پوششی قرارداد نگهبانی یا قرارداد حراستی اقدام به تامین نیروی امنیتی مورد نظر متقاضیان با رعایت تمامی قوانین حقوقی می کند.

تجهیزات حفاظت فیزیکی و مراقبتی "نظم گستران محله ایرانیان"

احساس امنیت برای اشخاص در جامعه با استفاده از تجهیزات دفاع شخصی فراهم می شود. این تجهیزات حفاظتی نقش موثری در کاهش و پیشگیری از وقوع جرم دارندموسسه حفاظتی محافظین "نظم گستران محله ایرانیان" با مجوز رسمی از نیروی انتظامی عامل واگذاری تجهیزاتدفاع شخصی برای متقاضیان مورد تایید پلیس می باشد.

معرفی برترین موسسه حفاظتی و مراقبتی در ایران

موسسه های حفاظتی و مراقبتی نوعی راه چاره پیشگیرانه به کار گرفته شده در برنامه چهارم توسعه اقتصادی هستند که تصویب و اجرایی شده اند. موسسه حفاظتی و مراقبتی "نظم گستران محله ایرانیان" یکی از این موسسات است که به منظور برقراری امنیت و مهم تر از آن پیشگیری و کاهش وقوع جرم با دریافت مجوز تجهیزات و فعالیت از پلیس ناجا به فعالیت در زمینه حفاظت از کلیه اماکن مبادرت دارد.

در موسسه حفاظتی مراقبتی "نظم گستران محله ایرانیان" ارائه انواع خدمات تخصصی به یاری مدیران باتجربه و کادر آموزش دیده فراهم است که شامل موارد زیر می شود:

  • حفاظت از پروژه های کوتاه و بلندمدت با استقرار نیروهای حفاظتی و مراقبتی آموزش دیده
  • تامین و تجهیز نیروی حفاظتی موردنیاز کارفرمایان
  • واگذاری و ارائه مجوز تجهیزات دفاع شخصی
  • نصب و راه اندازی و آموزش انواع تجهیزات امنیتی مانند راهبندهای الکترونیکی، دوربین های مداربسته، انواع گیت های حفاظتیindoor، outdoor
  • ایجاد تعامل بین نیروهای نگهبان با کلانتری حوزه استحفاظی
  • ارائه مشاوره انتظامی، حراستی، حفاظتی

شما می توانید با دریافت مشاوره و خدمات تخصصی از موسسه "نظم گستران محله ایرانیان" امنیت را به مجموعه خود ببخشید.

منبع: ایرنا
انتشار: 5 مرداد 1401 بروزرسانی: 5 مرداد 1401 گردآورنده: 20amar.ir شناسه مطلب: 1519

به "آشنایی با موسسه حفاظتی و مراقبتی و خدمات نگهبانی" امتیاز دهید

2 کاربر به "آشنایی با موسسه حفاظتی و مراقبتی و خدمات نگهبانی" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با موسسه حفاظتی و مراقبتی و خدمات نگهبانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید