مرحله سوم پویش رحمت در تبریز آغاز می شود

به گزارش بیست آمار، خبرنگاران/آذربایجان شرقی شهردار تبریز از آغاز مرحله سوم پویش رحمت در راستای حمایت از اقشار آسیب دیده از ناحیه کرونا خبر داد.

مرحله سوم پویش رحمت در تبریز آغاز می شود

ایرج شهین باهر در حاشیه جلسه ستاد مقابله با کرونای شهرستان تبریز گفت: شهرداری تبریز تکالیفی در حوزه مقابله کرونا و محدودیت های اعلام شده اخیر دارد که در طول 10 روز گذشته با تمام توان پای کار بوده است.

وی افزود: 98 درصد از شهروندان تبریز طبق ارزیابی های صورت گرفته، همکاری خوبی با عوامل شهرداری در اعمال محدودیت های کرونایی دارند که خرسندی است.

شهین باهر با اشاره به ضرورت همدلی همگانی برای کاهش شیوع ویروس کرونا، گفت: خواسته ما قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا است و باید دست در دست هم این موضوع را جدی گرفته و اگر بتوانیم حتی جان یک نفر را نجات بدهیم، در حکم نجات یک جامعه است.

وی اضافه کرد: شهرداری تبریز در حوزه های مختلف با روش های ابتکاری پای کار است و بحث اطلاع رسانی، آموزش فرهنگ شهروندی، کاهش حضور مردم در جامعه و حذف تجمعات را تا زمانی که توسط ستاد استانی کرونا ابلاغ کرده، ادامه می دهیم.

شهردار تبریز ادامه داد: قطعا این فعالیت و همکاری به کاهش ابتلا به ویروس کرونا و آمار فوتی منجر می شود.

به نقل از روابط عمونی شهرداری تبریز، وی با اشاره به مصوبه ستاد شهرستانی کرونا در تعطیلی برخی از مراکز خرید، گفت: یک سری اصناف و مشاغل همچون سنگ تراشان وادی رحمت و آجیل فروشی ها که در موضوع فعالیت آنها ابهام وجود داشت، تعطیل می شوند.

وی تأکید کرد: در کنار ایجاد محدودیت فعالیت اقتصادی برای مردم، در حوزه تأمین معیشت نیز باید فعال باشیم و از مردم و خیرین شهر می خواهیم در این زمینه یاریگر ما باشند تا بتوانیم آسیب دیدگان از ناحیه کرونا را مورد حمایت قرار دهیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 5 دی 1399 بروزرسانی: 5 دی 1399 گردآورنده: 20amar.ir شناسه مطلب: 764

به "مرحله سوم پویش رحمت در تبریز آغاز می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرحله سوم پویش رحمت در تبریز آغاز می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید