لحظه عجیب ؛ چرا بیرانوند دروازه پرسپولیس را خالی کرد؟ ، یک پیغام خاص به پرسپولیسی ها

به گزارش بیست آمار، علیرضا بیرانوند دروازه بان پرسپولیس نسبت به تساوی تیمش مقابل ذوب آهن واکنش نشان داد.

لحظه عجیب ؛ چرا بیرانوند دروازه پرسپولیس را خالی کرد؟ ، یک پیغام خاص به پرسپولیسی ها

به گزارش خبرنگاران، دروازه بان پرسپولیس درباره صحنه عجیب گلی که دریافت کرد می گوید: این تاکتیک همیشگی ما است. هر وقت توپ نزدیک محوطه جریمه ما به سود ما به اوت می رود، من به بازیکن پرتاب کننده اوت نزدیک می شوم تا با دریافت توپ از او، از انتهای زمین بازی سازی کنم. روی این صحنه هم به سمت علی نعمتی رفتم اما او اصلا مرا ندید و توپ را به سمت سروش رفیعی پرتاب کرد. رفیعی هم اصلا متوجه نشد که من درون دروازه نیستم.

بیرانوند بعلاوه با انتشار پیغامی مطرح کرد: شاید تو بازی با ذوب آهن اون پرسپولیس همیشگی نبودیم ولی تو روز نه چندان خوبمون مسائل حرف های زیادی برای گفتن داره.

در ادامه پیغام دروازه بان پرسپولیس آمده: تجربه فوتبالی من در همه این سال ها اینو میگه که تیممون دوباره میتونه لبخند رو به لب طرفداران بیاره. تساوی مقابل ذوب آهن تجربه خوبی برای ما خواهد بود تا بتونیم در آینده مسیر درست رو انتخاب کنیم و در راه موفقیت قدم برداریم.

او در خاتمه خطاب به پرسپولیسی ها می گوید: حمایت ها و انرژی مثبت هاتون رو از ما دریغ نکنید که تنها دلخوشی ما همینه. تو روزهایی که حتی تو خونمون تنهاییم فقط انرژی خوب شما میتونه به پرسپولیس یاری کنه.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 3 شهریور 1402 بروزرسانی: 3 شهریور 1402 گردآورنده: 20amar.ir شناسه مطلب: 1700

به "لحظه عجیب ؛ چرا بیرانوند دروازه پرسپولیس را خالی کرد؟ ، یک پیغام خاص به پرسپولیسی ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لحظه عجیب ؛ چرا بیرانوند دروازه پرسپولیس را خالی کرد؟ ، یک پیغام خاص به پرسپولیسی ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید