فیلم ورزش کردن محمد رضا گلزار با لباس بدن نما

به گزارش بیست آمار، خبرنگاران: محمدرضا گلزار بازیگر مرد مشهور و رونمایی از بدن و آمادگی جسمانی اش فیلم جدیدی را منتشر کرد.

فیلم ورزش کردن محمد رضا گلزار با لباس بدن نما

محمدرضا گلزار بازیگر ایرانی است. محمدرضا گلزار در حوزه مدلینگ فعالیت دارد. محمدرضا گلزار در مشاغل دیگر هم مشغول به کار است. محمدرضا گلزار این روزها به انجام ورزش روزانه علاقه بسیاری نشان می دهد.محمدرضا گلزار فیلم جدیدی را از ورزش کردن خودش منتشر کرد.

به گزارش خبرنگاران، محمدرضا گلزار خواننده مجری و بازیگر مشهور و پر حاشیه مدتی است که به شدت ورزش بدنسازی انجام می دهد تا بدن خودش را مثل داداشی ها روی فرم نگه داشته و بسازد ! در سه سال اخیر که به علت شرایط قرنطینه کنسرت ها و بسیاری از برنامه ها تعطیل شده است محمدرضا گلزار وقت خود را بیشتر بر روی بدنسازی گذاشته و بیشتری فعالیت او ورزش بوده است !

پژوی پر حاشیه محمدرضا گلزار

خیلی ها به محمدرضا گلزار می گویند که بچه پولدار و خوشگل بوده که وارد سینما شده و به این موفقیت ها رسیده است (به لحاظ معروفیت) اما خود محمدرضا گلزار نظری کاملا متفاوت دارد به گونه ای که در یک مصاحبه گفته من با پژو 405 آغاز کردم و تا همین چند سال پیش ماشینم پژو بود. بازیگری که تا چند سال پیش یک پژو 405 تصادفی داشته الان چه دارد ؟ محمدرضا گلزار زندگی بسیار لاکچری دارد. او فعال در زمینه خودروهای لاکچری و فوق لوکس است که چندین میلیارد قیمت دارند. بعلاوه چندین مرکز خدمات دهی به ماشین های لوکس راه اندازی نموده است. بعضی تصاویر و فیلم ها نشان دهنده این است که او در خارج کشور هم خودروهای سوپر اسپورت مثل بوگاتی خریده است.

این مطلب از گروه وب گردی است و تنها جنبه تفریح دارد.

منبع: رکنا
انتشار: 12 آبان 1400 بروزرسانی: 12 آبان 1400 گردآورنده: 20amar.ir شناسه مطلب: 1264

به "فیلم ورزش کردن محمد رضا گلزار با لباس بدن نما" امتیاز دهید

1 کاربر به "فیلم ورزش کردن محمد رضا گلزار با لباس بدن نما" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیلم ورزش کردن محمد رضا گلزار با لباس بدن نما"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید