فراز و نشیب شبکه ملی اطلاعات سوژه برنامه بحث روز رادیو ایران

به گزارش بیست آمار، برنامه بحث روز رادیو ایران فردا به آنالیز فراز و نشیب شبکه ملی اطلاعات می پردازد.

فراز و نشیب شبکه ملی اطلاعات سوژه برنامه بحث روز رادیو ایران

به گزارش گروه سیما خبرنگاران از روابط عمومی رادیو، برنامه بحث روز رادیو ایران که به آنالیز مسائل روز سیاسی و اجتماعی ایران و دنیا می پردازد این هفته به سراغ فراز و نشیب های شبکه ملی اطلاعات رفته است.

این برنامه امروز چهارشنبه نوزدهم شهریور از ساعت11:45 از رادیو ایران پخش می گردد. طرح شبکه ملی اطلاعات در کشور از اواخر سال 1384 مطرح و مهم ترین دلیل پیاده سازی این شبکه در آن سال کاهش وابستگی به شبکه دنیای اینترنت اعلام شد، اما اساس شبکه ملی از سال 1392 در شورای عالی فضای مجازی بازتعریف شد.

در سند ضرورت تبیین الزامات شبکه ملی اطلاعات تصویب شده در سال 1395 نیز آمده که شبکه ملی اطلاعات به عنوان زیرساخت ارتباطی کل فضای مجازی، شبکه همه شبکه های کشور است.

مهمانان حاضر در استودیوی برنامه بحث روز دکتر عباس آسوشه مشاور دبیر شورای عالی فضای مجازی و آقای سینا تفنگ چی مدرس علوم ارتباطات و متخصص فناوری های نوین هستند و مهندس رضا تقی پور عضو شورای عالی فضای مجازی و وزیر اسبق ارتباطات نیز مهمان تلفنی برنامه است.

برنامه بحث روز گروه سیاسی رادیو ایران به سردبیری فاطمه عبدالوند و اجرای دکتر محمد رضا قربانی از این شبکه رادیویی تهیه و پخش می گردد. علاقمندان به برنامه های سیاسی، اجتماعی می توانند نظرات،سوالات و دیدگاه های خود را به وسیله شماره تلفن های 22040086 - 22050009 و شماره پیغام گیر30000900 اعلام کنند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 10 آبان 1399 بروزرسانی: 10 آبان 1399 گردآورنده: 20amar.ir شناسه مطلب: 646

به "فراز و نشیب شبکه ملی اطلاعات سوژه برنامه بحث روز رادیو ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراز و نشیب شبکه ملی اطلاعات سوژه برنامه بحث روز رادیو ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید